I dok čekamo da Lamborghini i Porsche na čuvenoj stazi Nürburgring Nordschleife uskoro demonstriraju potencijal svojih superbrzih SUV-ova Urus i Cayenne, Mercedes-AMG je već u prvom pokušaju na 20,8 kilometara dugoj stazi oborio dosadašnje najbolje vrijeme u kategoriji produkcijskih SUV-ova (7:51.7) koje je prošle godine ostvario Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio.
Inžinjer AMG-a Markus Hofbauer je iza upravljača SUV-a Mercedes-AMG GLC 63 S 4Matic + Nordscleife krug „zatvorio“ za 7 minuta i 49,3 sekunde, što je više od dvije sekunde bolje od ostvarenog vremena Alfine SUV perjanice, a u Affalterbachu su (nakon rekordnog vremena koje je prije mjesec dana u svojoj kategoriji ostvario četverosjed 4-Door Coupe GT 63 S) još jednom praktično potvrdili da su napustili prvobitnu ideju prema kojoj će sekunde na Nürburgringu "loviti“ samo sa supersportskim hibridnim modelom Mercedes-AMG One.
Podsjećanja radi, Mercedes-AMG GLC 63 S 4Matic+ pokreće 4-litarski V8 biturbo motor koji razvija 510 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi i (s opcionim paketom AMG Driver) maksimalnih 280 km/h. Ferrarijev 2,9-litarski V6 biturbo motor koji pokreće najsnažniji Stelvio također nudi 510 KS, ali vrijednost najvećeg obrtnog momenta iznosi "samo“ 600 Nm.