Automobil pokreće Alfin legendarni 3,0-litarski Busso V6 motor, koji se smatra jednim od najboljih V6 motora u historiji. Proizvedeno je tek nešto više od 1.000 primjeraka modela, tako da je SZ veoma rijedak, čime je osigurao status veoma traženog automobila među kolekcionarima.
Primjerak na fotografijama je još rjeđi, jer je riječ o modelu SZ Trofeo. Alfa je napravila verziju modela SZ za trkaći seriju, a ovaj primjerak je proizveden uoči Velike nagrade Monaca 1993. godine te je korišten kao vozilo za podršku tokom ove utrke Formule 1. Kasnije se takmičio na nekoliko utrka u italijanskoj Supercar GT seriji 1993. godine.
Nakon trkaće karijere, automobil je završio u rukama italijanskog F1 vozača koji se takmičio u nekoliko sezona, ali nikad nije stigao do pobjede. To je Andrea de Adamich, koji je nakon kupovine često koristio automobil u periodu od 10 godina. Kasnije ga je prodao nizozemskom kolekcionaru, koji ga je registrovao za cestovnu upotrebu u Njemačkoj.
Automobil još uvijek krasi originalna crveno-bijela trkaća livreja, a prešao je manje od 22.000 kilometara. S obzirom na godine i historiju, koja uključuje nastupe na stazama Spa-Francorchamps, Mugello i Red Bull Ring, to je iznenađujuće mala kilometraža.
Ono što razlikuje Trofeo od standardnog modela SZ su oznake, prepoznatljive 16-inčne OZ Racing felge, spartanska unutrašnjost bez originalne armaturne ploče koja je zamijenjena osnovnim elementima, a tu su i dvije kadice.
U historiji ovog automobila piše da ga je jednom na Red Bull Ringu u Spielbergu u Austriji vozio legendarni reli vozač i dvostruki šampion WRC-a Walter Rohrl.
Automobil se prodaje u Njemačkoj po cijeni od 185.000 eura.