Audi će uz električni e-tron GT paralelno predstaviti i još snažniju verziju GT RS
Pandemija coronavirusa prolongirala je predstavljanje produkcijske verzije Audijevog elekropokretanog modela e-tron GT čije je konceptno izdanje premijerno otkriveno 2018. godine, ali prema posljednjim informacijama iz Ingolstadta Audijev odgovor na Porscheov električni model Taycan bit će u ponudi naredne godine.
Audi planira paralelno predstaviti produkcijski e-tron GT i njegovu snažniju izvedenicu GT RS, a nije tajna da su oba elektropokretana Audija zasnovana upravo na J1 platformi Taycana s kojim uveliko dijele i proporcije.
Ako produkcijski e-tron GT, iza čijeg razvoja stoji odjel Audi Sport, zadrži specifikaciju konceptnog izdanja kupci će moći računati na dva elektromotora (jedan na prednjoj, drugi na zadnjoj osovini) koji kombinovano proizvode skoro 600 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi i elektronski ograničenih 240 km/h. Istovremeno, verzija e-tron GT RS trebala bi biti odgovor na najsnažniji Taycan Turbo S koji, podsjećamo, vozaču na raspolaganje stavlja nešto više od 760 KS.
Širok i nizak, e-tron GT će svojim mjerama popuniti prostor između Audijevih modela A5 Sportback i A7 Sportback. Baterije čiji kapacitet iznosi 90 kWh trebale bi mu osigurati najmanje 400 kilometara autonomije, a sistem punjenja (800V) osigurat će 80 posto kapaciteta baterija za samo 20 minuta.
U Audiju kažu da će konačan izgled karoserije i unutrašnjosti neznatno odstupati od prototipa koji je predstavljen na fotografijama.