Audi predstavio novi A6 Avant: Ostaje duboko vjeran benzincima i dizelašima
Najveći karavan njemačkog premium proizvođača automobila u početku je trebao biti poznat kao A7 Avant, ali je Audi poništio svoju odluku o usvajanju novih imena za modele s benzinskim i dizelskim motorima.
Da ne bude zabune za kupce, govorimo o novom Audiju A6 Avant sa SUS motorima, drugačijim od modela A6 Avant e-tron, lansiranog prošle godine.
Novi Audi A6 Avant ističe se dizajnom bliskom električnoj verziji. Dizajn karavana iz Ingolstadta karakterišu tečne i dinamične linije u isto vrijeme, što ovom karavanu daje vrlo impozantan izgled. Prednjom stranom dominira velika Singleframe rešetka, koju sa strane prate dva aktivna usisnika zraka.

Tako se novi A6 Avant postaje najaerodinamičniji Avant sa SUS motorima u historiji marke, zahvaljujući karoseriji koja ima aerodinamički koeficijent od samo 0,25. Prednja svjetla imaju LED tehnologiju, a vozač može birati između sedam različitih svjetlosnih potpisa. Stražnja svjetla također su dobila OLED tehnologiju, a straga imamo i naglašeni spojler, kao i aerodinamični difuzor ugrađen u branik.
Novi Audi A6 Avant sada je još više digitaliziran nego prethodna generacija i približava dizajn interijera onom viđenom u njegovom električnom dvojniku. Prvo što se ističe u kabini je panoramski ekran koji integriše digitalnu ploču s instrumentima i multimedijski sistem. Naravno, tu je i zaseban multimedijski ekran za suvozača.

Kako bi se stvorilo još više svjetla u kabini, novi A6 Avant dobiva podesivi panoramski krov. Ostale karakteristike interijera uključuju vrhunski audio sistem Bang & Olufsen s 3D zvukom, kao i četverozonsku automatsku klimu i paket za poboljšanje kvalitete zraka u kabini. Paket, dostupan kao opcija, uključuje ionizator i senzor za finu prašinu.
Pri lansiranju kupcima će biti ponuđena tri motora. Osnovnu verziju pokreće 2,0-litreni benzinski motor koji razvija 204 konjske snage i koji nema nikakav oblik elektrifikacije. Drugi motor je inovativni 2,0-litreni dizel, također snage 204 konjske snage, ali koji integriše novi blagi hibridni sistem - MHEV Plus - koji je razvio Audi i na koji mnogo računa.
Sklop blagog hibrida sastoji se od tri bitna dijela: baterije od 48 volti, alternatora s remenom kao pokretača i generatora pogonskog sklopa s integrisanom elektronikom. Generator može proizvesti do 230 Nm dodatnog obrtnog momenta i također pruža privremeno povećanje od 24 konjske snage. Isti generator može povratiti 25 kW energije tokom kočenja.

Sa sistemom MHEV Plus, Audi A6 Avant može voziti na električni pogon kada automobil usporava na ulazima u grad, kada se saobraćaj odvija vrlo sporo ili pri malim brzinama u gradu. Treći motor je 3,0-litreni šestocilindarski agregat koji razvija 367 konjskih snaga. Ovaj motor je također opremljen MHEV Plus sistemom.
U poređenju s prethodnom generacijom, novi Audi A6 Avant obećava dinamičnije upravljanje zahvaljujući rekalibrisanom ovjesu i boljem odzivu upravljanja. Novi model standardno dolazi s progresivnim upravljanjem, dok su zračni ovjes i upravljanje svim točkovima dostupni kao opcija. Naravno, novi model također se može konfigurisati s quattro pogonom na sve točkove.
Novi Audi A6 Avant u Njemačkoj ima početnu cijenu od 58.000 eura. Oni koji odaberu dizelski motor MHEV Plus morat će izdvojiti najmanje 61.700 eura. Isporuke počinju u maju.