U vrijeme kada su kasete bile popularne, a mobiteli bili veličine cigle, Audi je uspio spojiti benzinski i električni motor.
Njemačka kompanija je na Sajmu automobila u Ženevi 1990. godine predstavila model Duo baziran na Audiju 100 Avant. Pokretao ga je 2,3-litarski petocilindrični motor koji je razvijao 134 KS, a snaga se prenosila na prednje točkove. Međutim, tu je bio i Siemensov električni motor od 12 KS koji je napajala nikl-kadmijumska baterija postavljena ispod prtljažnika, a taj motor je pokretao stražnje točkove.
Motori su većinom radili u tandemu, ali je Duo imao i specijalni električni mod koji je sprečavao pokretanje benzinskog motora. Moderni plug-in hibridi to omogućavaju pritiskom na dugme, dok je Duo morao biti potpuno zaustavljen, a mjenjač prebačen u prazan hod.
U električnom modu je Duo mogao preći do 40 km pri brzini do 50 km/h. Imao je sistem regeneracije energije kočenjem, kao i solarne panele na krovu koji su se koristili za punjenje baterije.
Ukupno je Audi proizveo 10 primjeraka namijenjenih testiranjima, a jedan je čak korišten i kao taksi vozilo u Ingolstadtu. Međutim, nijedan primjerak nije prodan.
Audi je 1997. godine ponudio A4 Duo za koji kompanija tvrdi da je prvi produkcijski plug-in hibrid. Ovaj automobil je pokretala kombinacija 1,9-litarskog dizelskog motor koji je razvijao 90 KS te elektični motor koji je isporučivao 29 KS. U električnom modu se mogao kretati kratko i sporije, a baterija se punila putem utičnice.
Ipak, ovaj model je koštao dvostruko više od standardnog modela A4 Avant. Audi je očekivao da će prodavati oko 500 primjeraka godišnje, ali je do okončanja proizvodnje 1999. godine napravio samo 60 primjeraka.