Povratak na staro
0

Audi opet mijenja strategiju imenovanja modela: Bez podjele električnih i klasičnih modela

Klix.ba
Prema sada već napuštenoj strategiji Audi je želio da njegovi električni modeli nose oznake s parnim brojevima dok je za modele koji imaju motore s unutrašnjim sagorijevanjem bilo planirano da nose oznake s neparnim brojem. Čini se da su već odustali od tog plana.

Audi je opet promijenio svoju, nedavno uvedenu, strategiju imenovanja modela kojom su se trebali razlikovati modeli s motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem od električnih modela.

Audi se odlučio na ovaj pomalo neozbiljan potez nakon što su povratne informacije kupaca i prodavača potvrdile da novi sistem nomenklature modela izaziva zabunu.

Prema prvobitnom planu, automobili s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, uključujući i plug-in hibride, dodijeljeni su brojevi 1, 3, 5 i 7, dok su EV vozila trebala imati oznake s brojevima 2, 4, 6 i 8.

Audijev tadašnji šef tehnologije, Oliver Hoffmann, opravdao je pristup kao način da se stvori "jasna i intuitivna razlika" između tipova pogona. To je dovelo do značajnih promjena u imenovanju modela pa je tako poynati i popularni A4 rebrendiran u A5, dok je A6 je trebao postati A7 .

Prema novoj odluci tako će se novi A7 (koji bi trebao biti predstavljen 4. marta) sada ipak zvati A6, s tim da će električna verzija imati oznaku E-tron, dok će benzinske i dizelske verzije imati poznate oznake TFSI i TDI.

Zanimljivo je i to da iz Audija tvrde potvrdio da ne planiraju mijenjati imena novih A4 i A5, uprkos tome što su to zapravo isti automobili koje samo pokreću različiti pogonski sklopovi.

Srećom Audi je odlučio da će se modeli i dalje identifikovati slovima i brojevima, gdje slovo "A" označava tradicionalne automobile, dok slovo "Q" označava SUV modele.

Šef prodaje i marketinga Marco Schubert rekao je: "Ova odluka je uslijedila nakon opsežnih diskusija i usklađena je sa preferencijama naših kupaca i međunarodne mreže dilera. Naš ažurirani pristup imenovanju osigurava intuitivnije razumijevanje naše ponude, što korisnicima širom svijeta olakšava navigaciju kroz našu ponudu na prvi pogled.”