Cijena od 55.500 eura
66

Prestiž i luksuz imaju novo-staro ime: Ovo je novi Audi A6 u limuzinskom obliku

A. M.
Foto: Audi
Audi je upravo zvanično predstavio novu generaciju A6 limuzine s klasičnim motorima. Nova Šestica je najaerodinamičniji serijski Audi model sa SUS motorima, zahvaljujući aerodinamičkom koeficijentu od samo 0,23.

Nakon što je njemački premium proizvođač predstavio novu generaciju A6 Avant, sada je vrijeme da se upoznamo sa novom A6 limuzinom, u verziji s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.

Zahvaljujući svom obliku karoserije, s brojnim zaobljenim oblicima i aerodinamički optimizovanim površinama, nova generacija A6 limuzina je najaerodinamičniji serijski Audi sa SUS motorima u historiji marke.

Prednji kraj je estetski identičan onome koji se vidi na A6 Avant. I ovdje imamo tanka full-LED prednja svjetla i veliku Singleframe rešetku, plus dva usisnika zraka postavljena na rubovima branika. Pozadi su zadnja svjetla jednako tanka i sa spojenom LED trakom, a ispod je diskretni difuzor za dašak sportskog duha.

Kako bi bio što aerodinamičniji, Audi je odlučio ponovo uvesti skrivene kvake na vratima. Točkovi se kreću u veličini od 18 do 21 inča, ovisno o odabranoj opremi i željama kupaca.

U poređenju s prethodnom generacijom, nova Šestica je 60 milimetara duža i nudi još više unutrašnjeg prostora. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.927 milimetara.

Unutrašnjost novog Audija A6 Sedan je potpuno identična onoj kod Avant varijante. Unutra zatičemo zakrivljeni modul koji integriše panoramski ekran koji prikazuje digitalnu instrument tablu i multimedijalni sistem. Instrument tabla je prikazana na ekranu od 11,9 inča, dok MMI multimedijalni sistem obuhvata ekran od 14,5 inča. Opciono, suvozač može imati poseban ekran od 10,9 inča. Head-up displej je takođe dostupan kao opcija. Prtljažnik novog modela ima kapacitet od 492 litra.

Kao i kod izvedbe Avant, nova A6 limuzina će se nuditi s motorima koji integrišu novi MHEV Plus sistem elektrifikacije. Asortiman počinje s 2,0-litarskim benzinskim motorom koji razvija 204 konjske snage. Na listi motora nalaze se i 2,0-litarski dizel motor sa 204 konjske snage, kao i 3,0-litarski V6 benzinski motor sa 367 konjskih snaga.

Sa MHEV Plus sistemom, vozač ima dodatnih 24 konjske snage i 230 Nm prilikom polaska ili preticanja. Novi model može raditi isključivo na električni pogon u saobraćajnim gužvama, malim brzinama ili kada vozač uspori prije ulaska u naselje. Parkiranje i manevrisanje pri vrlo malim brzinama također se obavljaju isključivo preko mini električnog pogona. Kada vozač podigne nogu s papučice gasa, MHEV Plus sistem obnavlja do 25 kW energije.

Što se tiče performansi, Audi A6 Sedan, s 2,0-litarskim benzincem ubrzava od 0 do 100 km/h za 8,2 sekunde. Ako odaberete dizel motor, vrijeme ubrzanja traje 6,9 sekundi, a sa najsnažnijim motorom od 367 konjskih snaga, limuzinskoj šestici treba svega 4,7 sekundi da dostigne "stotku". Maksimalna brzina je 250 km/h za verziju s V6 motorom, a 244 km/h za druga dva motora.

Kao opcija, novi Audi A6 Limuzina može biti opremljen zračnim ovjesom i sistemom upravljanja na svim točkovima. Ako odaberete zračni ovjes, klirens će biti manji za 20 milimetara u normalnom režimu vožnje. Dinamički način rada smanjuje razmak od tla za dodatnih 10 milimetara.

Novi Audi A6 limuzina bit će dostupan za narudžbe u Njemačkoj od sredine aprila. Početna cijena na njemačkom tržištu je 55.500 eura. Isporuke počinju na ljeto.

Vezani članci