Audijev ciklus planiranja proizvoda je promijenjen zbog napada Rusije na Ukrajinu i globalne nestašice čipova, ali kompanija i dalje planira uskoro prestati prodavati modele s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem s tim da svaki model ima još najmanje jedan proizvodni ciklus prije nego svi postanu električni.
Najinteresantniji model koji se očekuje jeste SUV Q9, koji će svoje mjesto naći iznad Audija Q7 i biti konkurent BMW-u X7 te Mercedesu GLS. Očekuje se da će Q9 stići 2025. godine možda kao posljednji model sa SUS motorom.
U međuvremenu Q8, uključujući S i RS verziju, dobija osvježenje krajem 2023. godine sa 12-voltnim blagim hibridnim sistemom i poboljšanjima infotainment sistema. Q7 će doživjeti slične promjene, ali tek 2025. godine. Popularni Q5 će također proći veći redizajn 2025. godine i ostat će u proizvodnji do 2033. godine kada će Audi u historiju poslati svoj konvencionalni pogon. Konačno, Q3 se očekuje 2024. godine s blagim hibridnim sistemom.
Što se tiče sedana, A8 vjerovatno neće doživjeti nikakve promjene prije kraja proizvodnje. A7 će proći facelift tretman 2025. godine, dok će A6 dobiti tehnologiju za pomoć vozaču i blagi hibridni sistem u drugoj polovini ove godine. A4 i A5 će biti osvježeni 2024. godine, a A3 tek 2025. godine.
Loše vijesti se odnose na R8 koji neće još dugo živjeti u trenutnoj formi. Superautomobil s V10 motorom će preći na električni pogon nakon završetka proizvodnje aktuelnog modela. Audi želi nastaviti s modelom TT u istom kapacitetu, ali sljedeća generacija nije potvrđena.
Iz Audija se očekuje niz električnih modela, uključujući Q4 E-tron koji stiže nešto kasnije ove godine, A6 E-tron dolazi 2024., Artemis project EV 2026, a drugi modeli bazirani na PPE platformi 2025. godine. E-tron će dobiti posljednje osvježenje 2023., dok će E-tron GT biti osvježen sredinom ciklusa 2025. godine.