Proizvedeno 40 primjeraka
120

Bischofberger Audi 100 je kamper koji vraća u osamdesete

D. B.
Neobičan i zanimljiv, Bischofberger Audi 100 je ujedno i veoma rijetko vozilo.

Početkom osamdesetih godina prošlog stoljeća fanovi Audija su mogli dobiti tada novi Audi 100 u formi za kampovanje. Tu nije riječ o obaranju stražnjeg sjedišta, jer je postojao model pod nazivom Bischofberger Audi 100, koji je bio pravi kamper.

Nakon što je napravila prvi kamper baziran na Audiju 100 Typ 43 i postizanja dogovora s Audijem, kompanija Bischofberger Motorcaravan GmbH je proizvela "pokretni dom" baziran na tada aktuelnom Audiju 100 Typ 44 koji je poslala na testiranja u pustinju. Kamper je ostvario sjajne rezultate bez ikakvih kvarova. Tada je dobijen i TUV certifikat te je započeta mala proizvodnja, odnosno rekonstrukcija na bazi serijskih automobila. Kamperi su dobili ojačanu šasiju, ovjes i kočnice, a prostor za boravak je napravljen od fiberglasa. Širina i dužina vozila su povećane za 100 mm u odnosu na bazni automobil.

Nizak centar gravitacije, mala težina i dobra raspodjela težine imali su pozitivan efekt na upravljivost i stabilnost automobila na cesti, a manje dimenzije u odnosu na kampere u formi kombija omogućile su mu mogućnost parkiranja u garažu, kao i korištenje automatske praonice za automobile.

BIle su dostupne dvije verzije od kojih je jedna imala visoki krov. Opremu u prostoru za boravak činili su frižider, poćnica, sudoper s rezervoarom od 20 litara, rezervoar za vodu, Turmatic grijanje i još mnogo toga. Cijena modifikacija automobila iznosila je između 22.500 i 37.000 tadašnjih njemačkih maraka.

Ukupno je proizvedeno 40 primjeraka kampera, a nudili su se s 5-cilindričnim 2,1 i 2,3-litarskim motorima snage od 136 do 165 KS i obrtnog momenta od 180 do 240 Nm obrtnog momenta. Motori su se mogli upariti sa 4/5-stepenim manuelnim ili automatskim mjenjačem.

Dužina kampera iznosila je 4,9, širina 1,9, visina 1,8 i međuosovinsko rastojanje 2,68 metara, dok je bio težak oko 1.300 kg. Maksimalna brzina je iznosila 180 km/h.

Koliko je danas primjeraka "u životu", nije poznato.