SLABA ZAINTERESOVANOST
6

BMW odustaje od pretplate za grijana sjedišta

A. M.
Samo godinu dana nakon uvođenja ove usluge, bavarski proizvođač odustaje, odnosno ukida grijana sjedišta koja se aktiviraju pretplatom. Zainteresovanost kupaca je bila preniska. Pa šta su drugo očekivali?!

Prije godinu dana BMW je na nekoliko tržišta širom svijeta uveo uslugu koja omogućuje pristup, odnosno aktivaciju određene funkcije automobila na temelju mjesečne pretplate. Među takvnim uslugama je bila pretplata za grijana sjedišta, pa čak i grijani upravljač. Takva usluga uvedena je prvo u Južnoj Koreji. Tamo je pretplata na grijana sjedišta iznosila 18 USD mjesečno.

Bez obzira na trend mjesečnih pretplata na raznorazne servise, ova usluga nije privukla dovoljan broj kupaca i BMW odustaje od nje. Informaciju je potvrdio Pieter Nota, član uprave BMW-a u odjelu prodaje i marketinga. Ukratko, Nota je izjavio da je stopa pretplata bila preniska, jer su korisnici smatrali da plaćaju duplo za ovu uslugu, budući da istu mogu jednokratno doplatiti u procesu konfiguracije vozila i opreme.

Unatoč tome, BMW neće u potpunosti napustiti uslugu temeljenu na pretplati za druge dijelove opreme. Bavarski proizvođač će se više fokusirati na ponudu pretplata za opremu kao što je pomoć pri parkiranju, poboljšana navigacija ili na druge napredne sisteme pomoći, pa ko voli nek’ izvoli.

BMW