Komentari (14)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
KaineLust - Hahaha kao da u Kini vec nepostoje carine na uvoz iz EU ,i kao da EU auto industrija nema svoje fabrike u Kini .,.,. daj se saberi malo , ispadas jako naivan
KaineLust- Opšta carinska stopa na uvoz automobila u Kinu iznosi oko 15% na putnička vozila. Pored carine, na uvoz automobila u Kinu primenjuju se i drugi porezi, uključujući PDV (13%) i trošarinu koja varira u zavisnosti od kubikaže motora (od 1% do 40%). Na primer, luksuzni automobili sa većim motorima podležu višim stopama trošarina
Moze pricati ko sta hoce, ali cu prije kupiti japanca, nego kineza....
Pa nekada je i Japanac pravio robu druge klase...
Ako stopiraju carinu dobijaju litijum po povlašćenom ceni dok ne počnu isporuke iz Srbije, kojih neće biti.
Ako ne stopiraju carine, Kinezi uvode carine na Evropska auta..... A tamo evropljani prodaju svoja najluksuznije modele sa najvecom zaradom Quid pro quo
zato sto vise bmw zaradi u Kini nego u njemackoj ne radnickoj i liyenoj
Pošteno. Njemačka auto-industrija je davno izgubila trku sa Kinom, treba na dostojanstven način priznati poraz.
Izadji na ulicu i okreni se okosebe i pogledaj koliko kineski auta vidis , a koliko Njemacki :)
@gooUser Jer mi smo inace mjerilo?? Pogledaj koliko se kineskih auta prodaje u Aziji gdje zivi vise od pola zemaljske kugle....
PRIKAŽI ODGOVORE (1)