Potražnja za coupeima i kabrioletima je opala u proteklim godinama te se čini da kupci izbjegavaju manje praktične automobile te se okreću SUV-ovima i crossoverima. Zbog toga su kompanije napravile određene poteze, a među njima je i Mercedes koji ne samo da je "ugasio" S-Klasu Coupe i kabriolet, nego i AMG GT Roadster te SLC. Pored toga, vjeuje se da će dvovratne verzije C-Klase i E-Klase biti spojene u jedan model pod oznakom CLE.
BMW bi mogao uraditi nešto slično, ako je vjerovati glasinama i automobilističkim magazinima koji tvrde da Serija 4 Coupe i kabriolet te Serija 8 Coupe i kabriolet neće dočekati novu generaciju, nego da će se dvije porodice "spojiti" u novu Seriju 6 od 2026. godine.
Serija 6 je još uvijek tu jer BMW i dalje na nekim tržištima prodaje Gran Turismo kao alternativu Seriji 5 Touring i vjerovatno je samo pitanje vremena kada će GT biti penzionisan. Za četiri godine biti ponuda Serije 6 mogla izgledati potpuno drugačije.
I dok se Serija 4 Gran Coupe ne spominje, njen veći brat, Serija 8 Gran Coupe, postat će dio porodice Serije 7 vjerovatno kao elegantnija alternativa tradicionalnom sedanu.
Revitaliziranje Serije6 ima smisla s obzirom da ovo ime ima važan historijski značaj za bavarski brend. Najvjerovatnije će biti bazirana na novoj Neue Klasse platformi, što znači da će biti fokusirana na elektrifikaciju.