Uložili 600 miliona funti u tvornicu, a sada odgađaju proizvodnju električnog Minija
BMW grupa, matična kompanija MINI-ja, ranije je najavila da će se sva proizvodnja Mini Cooper Electric i Mini Acemana za evropsko, ali i druga tržišta preseliti iz Kine u Oxford.
Tim planom BMW je želio prekinuti uvoz ovih modela iz Kine kako bi se izbjegla dodatna carina od 20,7 posto. Međutim, sada je izvjesno da će ta praksa biti nastavljena i dalje, što neće goditi kupcima u Evropi.

Više od 600 miliona već je uloženo u pripremu tvornice, kao i pogona za presovanje karoserija u obližnjem Swindonu, za proizvodnju električnih automobila. Ovim novcem uglavnom je finansirano proširenje limarske radionice, izgradnja novog prostora za ugradnju baterija i novih logističkih objekata.
Glasnogovornik BMW Grupe izjavio je da trenutno razmatraju raspored za ponovno uvođenje proizvodnje električnih Mini modela u Oxfordu. Takođe je dodao da se ranije najavljena državna subvencija, koja je trebala biti dio investicija u tvornicu pored sredstava BMW Grupe, više neće koristiti.

U 2024. godini prodaja električnih vozila u Evropi je doživjela pad, jer je njihov tržišni udio blago pao sa 15,7 na 15,4 posto. Manja prodaja se pripisuje povlačenju subvencija kao i visokim prosječnim cijenama baterijskih vozila.
Minijeva matična "adresa" u Oxfordu zapošljava oko 4.000 ljudi i proizvodi automobile za tržišta širom svijeta. Trenutno proizvodi benzinske verzije novog Coopera, a trebao bi se prebaciti na proizvodnju električnih vozila.
Ranije najavljeni planovi za tvornicu ciljali su maksimalni godišnji proizvodni kapacitet od 200.000 automobila između 2026. i 2030. godine. Međutim, taj plan će očito morati biti promijenjen.