Komentari (15)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kraj za njemce u kini. Mnoga radna mjesta adio.
kraj u kini je i kraj uopšte jer moraju biti velike rekonstrukcije firme kad 50% zarade nestane
masina bez konkurencije definitivno
Problemi sa kocnicama, sve vise krhke plastike pod haubom, skandal sa air-bagovima (Takata). Definitivno bez konkurencije
koš malo otprilike jer mašina je sve manje, prelazi se na struju
Nek izbace jos koji model sto lici na Kiju i Hyundai i "uspjeh" im je zagarantovan. Sedmici i petici nek jos bubrege povecaju, a i podjeljeni farovi su im ono bas "pun pogodak" u go vn o
uvijek otpad bilo i bice
to može samo pricat saban koji vozi vw citav zivot
Ako se budu okrenuli EU i USA tržištu, morat će značajno spustiti cijene, inače propala marka. Ostat će im jedino da se pretvore u njemački Bentley, da budu super luksuzni brand za bogatu klijentelu.
Nemaju kvalitet za to, unistio bi ih Lexus
A nekad su bili jeftini i za sitotinju ? A kad to ?
Izgleda da cete se morati okrenuti Europi i Americi, ako nista bar necete vise praviti one kamikaze koje se kinezima svidjaju
U Americi ih bije glas da su medju naj-ne-kvalitetnijim autima, a Evropljani nemaju love da ih kupuju, a Kina trziste vece od Evrope i Amerike zajedno