Njemački proizvođač sklopio je partnerstvo s kompanijom H2 Green Steel, proizvođačem ekološki prihvatljivog čeličnog lima ili skraćeno "zelenog" čelika. Ovaj novi materijal bit će prisutan u nekoliko Porscheovih modela počevši od 2026. Stoga će, zahvaljujući korištenju nove vrste čelika, emisije CO2 koje nastaju iz proizvodnog procesa biti smanjene do 95% u poređenju s trenutnim nivoom.
Nova vrsta čelika obrađuje se pomoću električne energije i vodika umjesto koksnog uglja. Porsche napominje da će zbog ograničenja dobiti samo 35.000 tona "zelenog" čelika, ali da je plan povećavati količine iz godine u godinu. Za usporedbu, Porsche je 2022. godine za svoje automobile upotrebio čak 220.000 tona čelika.
"Porsche nastoji postići karbonsku ravnotežu duž cijelog lanca vrijednosti za svoje automobile do 2030.", kaže Barbara Frenkel, Porscheova voditeljica nabavke. "Čelik s niskim sadržajem CO2 igra ključnu ulogu u našoj strategiji održivosti."
Porsche se intenzivno bavi i razvojem sintetičkih goriva kako bi što duže na cesti zadržao modele sa SUS motorima. Iako je prodaja legendarne 911-ke iznosila tek 13% u cjelokupnoj prodaji Porschea u 2022., ovaj model će ostati zadnji koji će preći na čistu struju.