Rekord koji je postavio Bugatti W16 Mistral je nesumnjivo impresivan. Međutim, Bugatti želi još više. Ubrzo nakon postavljanja novog brzinskog rekorda, Mate Rimac, koji je svjedočio postavljanju rekorda, dao je intervju za publikaciju Top Gear o sljedećim ciljevima za Bugatti.
Rimac je naveo da je sljedeći cilj francuske marke automobila visokih performansi dostići, pa čak i premašiti 500 km/h sa serijskim automobilom. Kako bi to omogućio, Mate Rimac je imao neke razgovore s predstavnicima Michelina kako bi doznao može li se razviti guma koja može izdržati takve brzine.
Upitan o razgovoru s predstavnicima francuskog proizvođača guma, Mate Rimac je odgovorio: "Upravo to je bila naša rasprava. Shvatio sam da su ljudi koji su ovdje zapravo zaslužni za ovakve performanse i trkaće gume. I pitao sam se gdje je granica?"
Takođe, jedno od pitanja je bilo: "Koliko je maksimalno statičko opterećenje pri 0 km/h na prednjoj i zadnjoj osovini na Tourbillonu?"
A oni su odgovorili: "Zašto to pitaš?"
"Neki tehnički potkovani kupci bi mogli naslutiti zašto ovo pitam", dodao je Rimac.
Zadnje pitanje je bilo: "Možemo li staviti broj 5 ispred sljedećeg rekorda najveće brzine?"
Ranije ovog ljeta, Bugatti je predstavio novi Tourbillon, nasljednika Chirona. Novi model ima elektrifikovani V16 motor od 1.800 konjskih snaga, a paket omogućava maksimalnu brzinu od 445 km/h. Najvjerovatnije će Bugatti napraviti još snažniju verziju novog Tourbillona koja može dostići famoznih 500 km/h.