Promotivna kampanja
60

Čak 23 osobe stale u Suzuki Vitaru

D. B.
Suzuki Vitara je relativno popularan mali crossover koji se trenutno proizvodi u Mađarskoj i Kini, no njegova prodaja u Evropi je opala u proteklim godinama pa je tokom prošle godine prodano svega 40.000 primjeraka u odnosu na 80.000 u 2019. godini. Drastična vremena traže drastične mjere pa je Suzuki pokrenuo marketinšku kampanju u Španiji.

Kompanija Suzuki Iberica je odlučila demonstrirati praktičnost Vitare te su u mali crossover ušle čak 23 osobe. To nije ni blizu svjetskog rekorda koji je postavila originalna Volkswagenova "Buba" s 57 osoba, no i dalje je impresivan rezultat s obzirom na relativno kratko međuosovinsko rastojanje Vitare koje iznsi 2.500 mm. Iz Suzukija naglašavaju da Vitara ima jednu od najprostranijih unutrašnjosti u odnosu na njene kompaktne dimenzije eksterijera.

Tokom Suzuki Family Daya u Španiji, koji je održan povodom 20. godišnjice kompanije Suzuki Iberica, brend je iskoristio obnovljenu Vitaru za promotivne svrhe. Stražnja sjedišta su oborena kako bi se dobilo na prostoru, šest osoba se smjestilo naprijed, a čak 17 nazad. Inače, zapremina prtljažnika s oborenim sjedištima iznosi 1.119 litara.

Četvrta generacija Vitare na tržištu je od 2015. godine, a obnovljena je 2018. godine. Riječ je o jednom od najstarijih modela u evropskom subkompaktnom segmentu. Od početka marta 2020. godine, model je na Starom kontinentu dostupan sa 1,4-litarskim turbobenzincem uparenim sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom. Ovaj pogonski sklop isporučuje 127 KS i 235 Nm obrtnog momenta. Međutim, u odabranim zemljama poput Mađarske, Francuske, Poljske i Nizozemske kupci mogu odabrati i 1,5-litarski hibrid sa 115 KS.