Nakon zvaničnog saopćenja koje je u junu stiglo iz FIA-e, a prema kojem će u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti od 2020. godine sadašnje LMP1 prototipe zamijeniti potpuno nova klasa zasnovana na ultrasportskim cestovnim automobilima, društvu automobilskih kompanija koje su zainteresovane za učešće u WEC-u (World Endurance Championship) pridružila se i švedska kompanija Koenigsegg.
U Koenigseggu ne kriju da su željni trkanja na najvišem nivou, veoma su uzbuđeni i blizu su donošenja odluke o učešću u WEC-u prema novim pravilima, jer smatraju da do predviđenog roka mogu imati auto s obaveznim hibridnim pogonom koji bi 2020. godine mogao biti na startnoj listi za jedinstvenu trku 24 sata Le Mansa.
Christian von Koenigsegg nada se da će priča o Le Mansu ovaj put biti uspješnija, jer njihov trkaći model CCGT, koji je 2007. godine namjenski napravljen za trku 24 sata Le Mansa, nije dobio priliku da nastupi na čuvenoj stazi la Sarthe.
Zasnovan na tadašnjem cestovnom modelu CCR, 600 konjskih snaga snažan CCGT (na fotografijama) trebao je "voziti" u tadašnjoj klasi GT1, ali je zbog novih pravila FIA-e kojima je u spomenutoj klasi zabranjen karbonski monocoque i (zbog potreba homologacije) znatno povećan broj cestovnih primjeraka koji su morali biti napravljeni Koenigseggov V8 automobil ispao iz konkurencije.
"Bilo bi besmisleno Ageru prilagođavati za nastup u klasi GT3, jer bi zbog pravilnika o balansu performansi svaki Porsche 911 za nas bio nedostižan, ali u novoj najsnažnijoj klasi za koju bismo mogli pripremiti adekvatnu Regeru stvari bi mogle biti potpuno drugačije", rekao je Christian von Koenigsegg.
Pored Koenigsegga za nastupe u novoj najsnažnijoj klasi u WEC-u čiji zvaničan naziv još nije poznat zainteresovani su u Aston Martinu, McLarenu, AMG-u, Ferrariju, Toyoti...