
Riječ je o projektu "sa strane" koji je proteklog vikenda na Festivalu brzine Goodwood prodan na aukciji za 3,3 miliona funti. Spektakularni unikat je nazvan Koenigsegg CCGT GT1 Le Mans.

Pokreće ga atmosferski V8 motor koji razvija više od 600 KS, a težak je manje od 1.000 kg. Karoserija je napravljena od karbona i kevlara, dok aerodinamični paket stvara 600 kg downforcea.

Karbonska saćasta šasija dolazi s pushrod ovjesom, masivnim kočnicama i sekvencijalnim mjenjačem.

CCGT je razvijan i ručno pravljen tri godine, a iza njega stoji dim predvođen Dagom Boleniusom. Godine 2008. ga je testirao Loris Bicocchi.

Nažalost, ACO i FIA su promijenili pravila za tadašnju GT1 klasu, homologacijske brojke proizvodnje su porasle s 20 automobila u periodu od nekoliko godina na 350 automobila godišnje, čime su okončane Koenigseggove "la Sarthe ambicije".