Christian von Koenigsegg predstavio Gemeru u produkcijskoj formi sa 2.300 KS
Malo je automobila koji obećavaju poput Koenigsegg Gemere. Kada je koncept predstavljen, proizvođač je obećao da će razvijati 1.700 KS te bez problema primiti četiri putnika s njihovim prtljagom, međutim, sada je poznato da je obećanje koje se odnosi na čak 2.300 KS, a koje je osnivač kompanije Christian von Koenigsegg dao ranije ovog mjeseca, zaista ispunjeno.
Ono što je Gemera obećavala zvučalo je nemoguće. Elektrificirani V8 pogon, sedišta za četiri odrasle osobe i prostor za prtljag kombinacija je koju obično pružaju SUV-ovi, međutim, Koenigsegg je to sve spakovao u dvovratni superautomobil s motorom u sredini. Kako bi to postigli, inženjeri su modificirali brojne komponente i osmislili nove.
LightSpeed Transmission prijenos je "preokrenut" te je nastao Tourbillon Transmission.
"Nismo mogli odoljeti a da ne istražimo mogućnost inkorporiranja ovih izvanrednih kararakteristika i prednosti u produkcijski model Gemera, što nas vodi na uzbudljiv novi razvojni put, a to je Light Speed Tourbillon Transmission (LSTT)", rekao je Koenigsegg.
Kompanija je razvila i novi Radial Flux E-motor koji naziva Dark Matter. To je prvi šestofazni automobilski E-motor na svijetu, koji isporučuje 800 KS i 1.250 Nm obrtnog momenta. Kupci mogu kombinovati motor Dark Matter sa Tiny Friendly Giantom, trocilindričnim twin-turbo motorom ili Koenigseggovim 5,0-litarskim twin-turbo V8 motorom uglavnom posuđenim od modela Jesko. Taj V8 motor dolazi s prerađenim turbopunjačima i izduvnim sistemom. Rezultat je 2.300 KS i 2.750 Nm obrtnog momenta.
TFG i nije "skroman" osim ako se uporedi s većim "bratom". On isporučuje 1.400 KS i 1.850 Nm obrtnog momenta, a to su i dalje zapanjujuće brojke za svako vozilo koje može prevoziti četiri osobe i njihov prtljag, a koje izgleda ovako kao Gemera.