Bolid za četiri osobe
25

Christian von Koenigsegg predstavio Gemeru u produkcijskoj formi sa 2.300 KS

D. B.
Prvi čovjek Koenigsegga, Christian von Koenigsegg, predstavio je model Gemera u njegovoj produkcijskoj formi.

Malo je automobila koji obećavaju poput Koenigsegg Gemere. Kada je koncept predstavljen, proizvođač je obećao da će razvijati 1.700 KS te bez problema primiti četiri putnika s njihovim prtljagom, međutim, sada je poznato da je obećanje koje se odnosi na čak 2.300 KS, a koje je osnivač kompanije Christian von Koenigsegg dao ranije ovog mjeseca, zaista ispunjeno.

Ono što je Gemera obećavala zvučalo je nemoguće. Elektrificirani V8 pogon, sedišta za četiri odrasle osobe i prostor za prtljag kombinacija je koju obično pružaju SUV-ovi, međutim, Koenigsegg je to sve spakovao u dvovratni superautomobil s motorom u sredini. Kako bi to postigli, inženjeri su modificirali brojne komponente i osmislili nove.

LightSpeed Transmission prijenos je "preokrenut" te je nastao Tourbillon Transmission.

"Nismo mogli odoljeti a da ne istražimo mogućnost inkorporiranja ovih izvanrednih kararakteristika i prednosti u produkcijski model Gemera, što nas vodi na uzbudljiv novi razvojni put, a to je Light Speed Tourbillon Transmission (LSTT)", rekao je Koenigsegg.

Kompanija je razvila i novi Radial Flux E-motor koji naziva Dark Matter. To je prvi šestofazni automobilski E-motor na svijetu, koji isporučuje 800 KS i 1.250 Nm obrtnog momenta. Kupci mogu kombinovati motor Dark Matter sa Tiny Friendly Giantom, trocilindričnim twin-turbo motorom ili Koenigseggovim 5,0-litarskim twin-turbo V8 motorom uglavnom posuđenim od modela Jesko. Taj V8 motor dolazi s prerađenim turbopunjačima i izduvnim sistemom. Rezultat je 2.300 KS i 2.750 Nm obrtnog momenta.

TFG i nije "skroman" osim ako se uporedi s većim "bratom". On isporučuje 1.400 KS i 1.850 Nm obrtnog momenta, a to su i dalje zapanjujuće brojke za svako vozilo koje može prevoziti četiri osobe i njihov prtljag, a koje izgleda ovako kao Gemera.