Švedska priča
6

Koenigsegg objavio nove fotografije ultrasportskog četverosjeda Gemera

E. L.
Koenigseggov koncept ultrasportskog GT modela "za svaki dan“ sa sobom donosi četiri sjedišta i plug in hibridni pogon koji u kombinaciji nudi 1.700 konjskih snaga.

U švedskoj automobilskoj kompaniji ne odustaju od proizvodnje malih serija ultrasportskih automobila, ali s modelom Gemera koji je publika premijerno trebala vidjeti na Sajmu automobila u Ženevi (otkazan zbog pandemije coronavirusa) Koenigsegg otvara novo poglavlje u smislu koncepta i dizajnerskih rješenja svojih modela.

Gemera je prvi predstavnik nešto drugačijih Koenigsegga, a plug in hibridni automobil zasnovan je na novoj platformi koja sa sobom donosi zanimljiva tehnička rješenja i mogućnost da u izvanrednim performansama ovaj put uživaju četiri osobe. Nešto slično u ovom trenutku ne nudi niko drugi.

Pogonsku grupu ultrasportskog četverosjeda s integralnim pogonom čini Koenigseggov novorazvijeni dvolitarski 3-cilindarski biturbo motor kojem asistiraju tri elektromotora, a s papučicom gasa do poda vozač može računati na 1.700 konjskih snaga, što Gemeru od 0 do 100 km/h "katapultira“ za manje od dvije sekunde, a najveća brzina iznosi nešto više od 400 km/h.

Nova karbonsko-aluminijska platforma omogućila je velika vrata na bokovima iza kojih se kriju četiri sjedišta u prostranoj i kožom obloženoj kabini koja je opremljena nekolicinom najmodernijih "igrački“. Za udobnost brine i adaptivni ovjes, a u Koenigseggu još uvijek nisu otkrili autonomiju koju osiguravaju baterije i cijenu modela s kojim faktički otvaraju novu automobilsku kategoriju.