Citroen je novi u nizu evropskih proizvođača automobila koji su promijenili svoj identitet. Novi izgled "dvostruke strelice podsjeća na originalni dizajn iz 1919. godine koji je usvojio Andre Citroen, a predstavlja desetu evoluciju u historiji dugoj 103 godine. Redizajnirani logotip ćemo vidjeti uskoro na automobilu za koji iz francuske kompanije kažu da predstavlja "značajno konceptualno porodično vozilo".
Promijenjeni logotip u različitim verzijama bit će korišten za produkcijske i konceptne automobile od sredine sljedeće godine. Francuska kompanija radi na novom dizajnerskom jeziku zahvaljujući kojem će logotip biti više vidljiv, a svako će na prvi pogled znati da je riječ o Citroenu. Sličan pristup je već odabrala sestrinska kompaniaj Peugeot sa svojim uvećanim lavom.
Logotip je inspirisan legendarnim modelima kao što su 2CV i DS, a Monte Carlo plava boja se vraća ne samo kao boja karoserija, nego i kao dio identiteta brenda. Osim toga, Infra-Red crvena boja će zamijeniti trenutnu nijansu crvene boje za fizičku, printanu i digitalnu primjenu.
Redizajnirani logo ima vertikalni ovalni okvir u kojem su dvije strelice (deux chevrons), a ideja je Citroenovog dizajnerskog tima koji je sarađivao s agencijom Stellantis Design Studio. Hromirane završne obrade više nema, a logotip će se koristiti za salone, korporativne zgrade, različite proizvode i dokumentaciju. Direktor Citroena Vincent Covee je rekao da je novi logotip "elegantni simbol napretka" na putu ka potpuno električnoj budućnosti.
Osim novog logotipa, francuska kompanija ima i novi slogan koji glasi: "Nothing Moves Us Like Citroen" (Ništa nas ne pokreće kao Citroen).
U Citroenu vjeruju da su ove promjene bile potrebne prije "najuzbudljivijeh poglavlja" u historiji kompanije s obzirom na neizbježni prelazak na električni pogon.
Svi putnički automobili iz Stellantisa, uključujući Citroenove, bit će električni do kraja ovog desetljeća.
Misteriozni koncept koji će "predstaviti" novi logotip stiže prije kraja ovog mjeseca.