Ništa od novog Citroena 2CV
Nakon što su se pojavili izvještaji da bi se na tržištu mogao pojaviti moderni Citroen 2CV, iz francuske kompanije je stigao demant.
Nakon što su se pojavili izvještaji da bi se na tržištu mogao pojaviti moderni Citroen 2CV, iz francuske kompanije je stigao demant.
Citroen se godinama opire da iskoristi retro dizajn za privlačenje kupaca. Međutim, pod pritiskom kineskih brendova, ali i rastuće evropske konkurencije, francuska marka, koja je s nekadašnjim milionskim godišnjim tiražom automobila spala na simbolične brojke, primorana je da mijenja ploču.
Dok nove kompanije nastavljaju rasti i izazivati poznate proizvođače automobila svojom naprednom tehnologijom i performansama, brendovi s bogatom historijom se sve više oslanjaju na svoje nasljeđe. Renault je napravio sjajan posao s novom "peticom", a sada se čini da Citroen priprema teren za povratak modela 2CV.
Stalni rast cijena tjera proizvođače da preispitaju neke stare odluke. Francuski brend, koji sve manje računa na nasljednika C4, sada bi bio spreman ponovo promijeniti mišljenje i napraviti preokret koji je pravio u ne tako davnoj prošlosti. Traži se jednostavan i pristupačan automobil poput Cactusa.
Osim strelovitog uspjeha Tesle i brzog rasta kineskih proizvođača, na tržištu nije bilo velikih priča o uspjehu u autoindustriji u posljednjih 20 godina. Autoindustrija se suočava s nekoliko izazova kojima se, čini se, ne nazire kraj, mada u ovoj sumornoj slici postoje i iznimke. Dacia je jedna od njih, a sad to želi postati i Citroen.
Tržište se već oprostilo od starog Citroena C3, zahvaljujući kojem je prodaja poprilično živnula ove godine, i okrećemo se novoj, četvrtoj po redu, generaciji, koja donosi veliku svježinu u prodajne salone. Novi C3 sa svojim konceptom, šarmom i pogotovo cijenom, lako može biti prodajni hit na bh. tržištu.
Odličnu prodaju Sandera u Evropi generiše ustvari njegov SUV derivat Stepway. Kompaktan, savremeno opremljen, pristupačan, a pri tom još i poželjno "odignut", Stepway ima sve neophodne adute. Uvidjevši taj koncept sada i Citroen s novim C3 želi privući kupce u ovoj nedovoljno eksploatisanoj niši. Kome dati prednost na bh. tržištu gdje su cijene izjednačene?
Broj registrovanih novih vozila u julu (1.059) skoro je jednak prošlogodišnjem skoru (1.070). Kako ljeto prolazi, tako pada interes rent-a-car agencija za nabavkom vozila što se dijelom odrazilo na efikasniju prodaju. Zanimljivo, rastao je broj fizičkih kupaca.
Hiljade vlasnika polovnih Peugeota i Citroena doživjeli su fijasko s pogonskim lancem na štedljivom 1.5 BlueHDi dizelašu novije proizvodnje. Novi izvještaji navode da vlasnici vozila s ovim motorom sada "kubure" s novim problemom vezanim za AdBlue sistem.
Simpatična Citroen Visa se proizvodila od 1978. do 1988. godine u tiražu od 1.254.390 primjeraka u jednoj generaciji i sa faceliftom iz 1981. godine. Iako je dizajniran da bude praktičan, udoban i ekonomičan mali automobil, razvijene su i proizvedene mnoge sportske varijante.