Radi se o prvoj Citroenovoj globalnoj limuzini u posljednjih osam godina, a francuski brend želi pozicionirati nasljednika modela C6 kao svoj flagship model.
Limuzine su u proteklih desetak godina izgubili na popularnosti u Evropi, ali Citroen želi povećati svoje prisustvo u drugim regijama, posebno u Kini gdje su limuzine i dalje prodavanije od SUV-ova.
Nadolazeći model se očekuje krajem 2021. godine, a nagoviješten je konceptom Cxperience 2016. godine. Imao je slične dimenzije kao i stari C6, a koristio je plug-in hibridni pogon, kombinaciju benzinskog i električnog motora.
Futuristički koncept je najavio i Citroenovu Advancet Comfort tehnologiju koju su kasnije dobili C4 Cactus i C5 Aircross.
S obzirom na to da je Citroen fokusiran na udobnost, kao i da je u Kini uobičajeno korištenje vozača, novi sistem koji "poboljšava osjećaj sigurnosti i udobnosti" će biti dio limuzine. Posjedovat će i Progressive Hydraulic Cushion ovjes koji pruža "efekt magičnog tepiha".
Limuzina će biti bazirana na EMP2 platformi kao i Peugeot 508 te DS9. Bit će dostupna s konvencionalnim motorima, ali i plug-in hibridnim pogonom. Iako nije namijenjena električnim automobilima, vjeruje se da se EMP2 platforma može prilagođavati.
Dizajn nove limuzine će biti drugačiji za različite regije kako bi se udovoljilo drugačijim ukusima. Posao na ovom polju je u završnoj fazi, piše Autocar.