Foto: Klix.ba arhiv
Dvadeset mjeseci nakon predstavljanja Citroën je za kompaktni SUV model C3 Aircross već zabilježio 200.000 prodanih primjeraka. Ovim odličnim rezultatom postao je drugi najprodavaniji model marke Citroën, ali i treći najprodavaniji model u ovom segmentu na tržištu Francuske i šesti naprodavaniji model segmenta u Evropi.
Tako je Citroën C3 Aircross odigrao veliku ulogu u zamahu Citroëna koji trenutno ima najveći rast prodaje u 12 najprodavanijih automobilskih marki u Evropi.
Od početka 2019. godine u Evropi su narudžbe za ovaj model zabilježile rast od 16% u odnosu na prvih 5 mjeseci 2018. godine. Time je C3 Aircross pozicioniran kao drugo najprodavanije putničko vozilo marke, odmah iza popularnog C3.
Zahvaljujući svom jedinstvenom i razigranom dizajnu i izraženoj modularnosti, te čak 12 asistenata za vožnju, Citroën C3 Aircross Compact SUV je također potvrdio svoju privlačnosti kroz vrlo zanimljive podatke o prodanim primjercima. Tako je:
- 60% narudžbi bilo za najbolju verziju (Shine)
- 30% narudžbi je odabrano sa jednim od 4 opcionalna interijera
- 25% narudžbi sa jeodabrano sa kontrastnim krovom i 20% sa 'Color Pack' opcijom (obojeni umetak na krovne šipke, dekoracija četvrtine panela, oklopi ogledala i obloge prednjih svjetala)
Možda vas zanima
Vezani članci
Sajam u Parizu
Citroen konceptom najavio novi C5 Aircross
Napredne mogućnosti