"Sretni smo kada možemo promovirati kompanije poput Connecte i ljude poput gospodina Sefića, koji bez ikakve zadrške podržavaju najbolje bosanskohercegovačke brandove, a jedan od njih sigurno jeste Kamerni teatar. Ovom prilikom, osim otvaranja uspješne saradnje, predstavljamo i novi vizualni identitet Kamernog – mi smo ga već usvojili, nadam se da će i građani“, rekao je gospodin Hadžihafizbegović.
Predstavnici Connecte, s druge strane, nisu krili zadovoljstvo i ponos zbog ostvarene saradnje sa velikom institucijom kulture kakva je Kamerni teatar 55.
"Sve što je Kamerni značio i znači građanima Bosne i Hercegovine, znači i nama, kao kompaniji orjentisanoj ka promociji domaćih veličina – proizvoda, snage i pameti. Ponosan sam, najprije zbog prijateljstva, a zatim i saradnje sa Emirom Hadžihafizbegovićem i Kamernim. Za nas je ova saradnja implikacija svih naših kompanijskih postulata – vrijedni, uporni, prkosni, a domaći. Emire, hvala na ovoj prilici.“, emotivno je rekao Senad Sefić, predsjednik Uprave Connecte.
Učesnici današnjeg događaja su se složili da ovo ne bi trebao biti usamljeni primjer, jer su bh. umjetnici među najboljim ambasadorima naše zemlje. U tom smislu, izrazili su nadu da će ovaj događaj potaknuti i druge bh. privredne subjekte da podrže neku od institucija kulture ili sportskih kolektiva u Bosni i Hercegovini.
Također, uputili su poziv građanima Sarajeva, ali i cijele zemlje, da prate projekte Kamernog, jer su umjetnički izraz i ljepota hrana za dušu.