Terramar obećava spoj emocija i performansi, a iz Cupre kažu da će postati "heroj nove ere". Crossover je dobio ime po stazi Terramar te će se takmičiti u jednom od najbrže rastućih segmenata u Evropi. Iz Cupre nisu rekli mnogo o novom modelu, no nagovijestili su da će imati "hrabar izgled pun samopouzdanja", kao i sljedeću generaciju eHybrid tehnologije.
U suštini, riječ je o više sportskoj verziji Volkswagenovog Tiguana, tako da Terramar ima agresivnu prednju masku s brojnim trokutastim elementima, a posebno se ističu dnevna svjetla. Karoserija je aerodinamična, a linija pojasa se širi prema gore. Ovim karakteristikama se pridružuju sportski stražnji subovi i tanka svjetlosna linija te branik s integrisanim difuzorom.
Kada je Terramar najavljen 2022. godine, iz Cupre su rekli da će se proizvoditi u Mađarskoj, kao i da će se prodavati s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, ali i novom generacijom plug-in hibridnih pogona koji nude oko 100 kilometara električnog dometa.
Više detalja se očekuje u narednim sedmicama, no poznato je da Tiguan pokreću dva različita plug-in hibridna pogona, koji u osnovi imaju 1,5-litarski TSI motor i bateriju kapaciteta 19,8 kWh. Ovi pogonski sklopovi razvijaju 204 i 272 KS, a baterija omogućava kombinovani električni domet do 129 kilometara.
Pored plug-in hibridnog pogona, Tiguan se može dobiti i s 2,0-litarskim motorom koji razvija 265 KS te 1,5-litarskim motorom s blagom hibridnom tehnologijom snage 131 i 150 KS. Na raspolaganju je i 2,0-litarski TDI motor koji nudi 193 KS.