Komentari (30)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ma ubili ste golfa sa cijenom...nekada je to narodno auto bilo,mogao ga svako priustiti a danas..vjerujte mi uzeo sam novog dzipa drugog proizvodjaca i ustedio oko 27.000maraka razlike na novom golfu..a sto je najtuznije i ovaj skodin dzip je pravljen na bazi golfa a jeftiniji skoro 30.000km jeli to normalno???
Nov golf 8 facelift 2.0tdi je oko 50-51 hiljadu sa solidnom opremom (ima i kameru sad u standardu) a ti kupio Škodu jeftinije za 27 hiljada (51-27=24 hiljade) E sad kakvu si ti Škodu kupio za 24 hiljade a nova da je. Zašto lažeš i izmišljaš???
Uzeo dzip od drugog proizvodjaca? Samo je jedan Jeep.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Sve su konzerve konzerve a golf je konzervetina.
Golf 5 je najdosadnije auto koje sam vozio, korozija je drugo ime za golf 5
Krivi su SUV kvazi vozači.
Prešao sa ogromnog Mondea limuzine na Škodu Fabiu. I najbolja odluka ikad. Manja, okretnija upravljivija, lakše se probije kroz uska mjesta, manji prostor za polukružno. Naravno nedostaje prostor i luksuz Mondea ali veći je užitak voziti. Na vraćam se na veće auto. Ima rent car kad mi zatreba nešto veće na duži put
Nova Corolla 39.900 KM, Nov Renault Captur 39.500 KM...Golf 8 star 5 godina prešao preko 200.000 KM, između 36.000 i 45.000 KM
Sve jasno
Cijena!
Kompaktni SUV je definitvno preuzeo tu klasu. Tiguan, Kodiaq, RAV4, Qashqai, Tucson, Sportage, Kuga. Ljudi se osjećaju sigurnije u većem autu, ugođaj i preglednost je dodatan faktor, cijena kupovine i održavanje nije drastično veća. Tako da je razumljivo...
i ne samo to nego i B segment propada. A u stvari za po gradu bi vecini bio dovljan A segment na struju sa dometom 150km
pojasnjenje: C-segment je Golf, B-segment je Polo, A-segment je Up
kvaliteta je kriva i precijenjen skart. eto vam tojota to zorno pokazuje
Krive žene i cijene
Cijene, skandali, varanje dobavljača, varanje na lambda sondama i mjerenjima emisija... Bolje neka VW prodaju Kinezima, ionako više ne mogu konkurisati sa njima.
Mrzim nepismene novinare. Ne može prodaja biti dvostruko ili trostruko manja. Može se jedino umanjiti na pola ili na trećinu.
Cijene možda?
Sad je u Evropi opcenito popularna velika vozila,karavani,SUV.
Zato sto sad svi neozenjeni hoce SUV za qhurchenye, a za porodicu sa djecom je kompakt jednostavno premal.
Kompakt se jedino isplati imati kao drugo auto koje koristis za voznju po gradu, do granapa itd. Za bilo kakav izlet van grada je jednostavno mal i neudoban. Sjedalica, kolica, koferi... ne ide.
Buraz dok sam bio neozenjen vozao sam golf GTI, a sad vozam SUV ne da bi se qurchio nego da bi mogli stat svi i sve u auto..SUV je u Bosni vecini ljudi potreba..
PRIKAŽI ODGOVORE (4)