Da li su veliki ekrani odraz luksuza? Jesmo li bili sretniji dok smo vozili auta bez njih

Motori veće zapremine, bolja završna obrada i viši nivoi opreme oduvijek su bili povezani s modelima više klase ili, direktno, s reprezentativnim segmentom marke.
Kako je tehnologija također usko povezana s kategorijom vozila, ogromni multimedijalni displeji na armaturnoj ploči također su postali širokorasprostranjeni kao premium dodatak.
Iz Mercedesa priznaju da ekrani više nisu znak luksuza, jer ih danas koriste svi brendovi, te da se moraju fokusirati na druge aspekte kako bi se razlikovali od konkurenata.

Gorden Wagener, šef Mercedesovog dizajnerskog odjela, dao je nekoliko izjava u nedavnom intervjuu za ABC News gdje jasno daje do znanja da se potrebno odmaći od velikih ekrana, jer su oni već potpuno normalizovani u svakodnevnom životu.
"Ekrani nisu luksuz – vjerovatno imate veći (TV) u dnevnoj sobi, zar ne? Svaki automobil danas ima veliki ekran, tako da moramo proširiti luksuz dalje od toga. Zato govorim o izradi i sofisticiranosti. U Mercedesu stavljamo naglasak na to kako bismo napravili bolje automobile."
Zatim dodaje da se, osim stvaranja velikih ekrana visoke definicije, mora voditi računa o sadržaju koji se kroz njih nudi. U ovom trenutku priznaje da uočava nedostatke u ovoj oblasti.

"Nismo planirali Hyperscreen za sve automobile. Iz hardverske perspektive to je dobar proizvod, ali iz softverske perspektive ne toliko. Kada imate veliki ekran, želite da se na njemu pojavi dobar sadržaj. Zato radimo na konkretnijim i zabavnijim sadržajima", dodao je Wagener.
Mercedesov cilj je omogućiti kupcu da uživa u cjelokupnom ekosistemu brenda, nudeći najzahtjevnijim kupcima određeni stepen personalizacije. Nadalje, prateći svoju početnu izjavu, Wagener kaže da ogroman zakrivljeni ekran koji prolazi kroz cijelu kontrolnu ploču Mercedesa EQS neće biti standard u budućim reprezentativnim modelima marke.

"Još jedan veliki problem je percepcija koju kupci imaju o električnim vozilima: vide ih kao elektronske uređaje. S druge strane, modeli sa SUS motorima se percipiraju više kao satovi s hronografom, koji ipak mogu trajati mnogo duže."
Ovaj dio je posebno važan za njemački brend, jer su se ekrani pokazali kao mač s dvije oštrice. Više se ne mogu koristiti kao prepoznatljivi elementi automobila, a zauzimaju i prostor fizičkim tipkama koje su primjer kvalitete izrade. Uostalom, Mercedes je oduvijek bio uzor u tome, pogotovo u starijim serijama poput W124, pa čak i dvojcu poslije.