Model od 2004. na tržištu
3

Dacia nije zaboravila Logan, još uvijek računa na njega i radi na novoj generaciji

A. M.
Rumunski proizvođač automobila u vlasništvu francuskog giganta Renaulta, računat će na Logan i u budućnosti. Iako je pristupačna mala limuzina najslabije prodavan model rumunske marke, Dacia trenutno radi na njegovoj novoj generaciji.
Da budemo potpuno iskreni Dacia je zadnjih godina svoju pažnju usmjerila na modele poput bestsellera Sandera, novog Dustera i, naravno, novog Bigstera.

Sve vrijeme, dok predstavnici rumunske marke izdižu ovaj trojac, najmanje energije su trošili na Logana. Ipak, prvi model koji je pomogao reformisati rumunski brend, neće biti zaboravljen.

Logan je prvo "biološko" dijete nastalo u braku Renaulta i Dacije 2004. godine. Ovaj sad 20-godišnjak je jedan od važnih stubova brenda. Međutim, prodaja Logana je ispod svih očekivanja.

Rumunska limuzina je uz električni Spring nakon devet mjeseci daleko najslabija karika u Dacijinom lancu s jedva malo više od 12.000 isporučenih jedinica. Ta brojka, spram 202.000 registrovanih Sandera u istom razdoblju, djeluje poprilično neubjedljivo.

Sadašnja generacija, treća u historiji ovog modela, debitovala je u jesen 2020. godine i proizvodi se u Rumuniji i u Maroku. Dok je prvi Logan poprilično zainteresovao zapadnoevropska tržišta, prodaja aktuelne generacije prolazi nezapaženo. U Evropi se u prosjeku mjesečno prodaje tek oko 1.350 Logana.

Međutim, bez obzira na blijedo interesovanje tržišta, Dacia neće otpisati ovaj model. Rumuni već rade na sljedećoj generaciji, iako nema konkretnih poteza, jer je još rano.

Ono što se može očekivati jeste da četvrta generacija Logana "aterira" na tržište najranije 2027. godine. S obzirom da je Logan temelj za model Sandero, a o ovom bestselleru se ovih dana intenzivno priča da će biti elektrifikovan, vrlo lako se može pretpostaviti da isti put čeka i Logana s tehničke strane.