Logan je najpopularniji model s ovim dvogorivnim sistemom, jer Eco-G verziju bira 55 posto njegovih kupaca. Sljedeći model na listi je Sandero, uključujući Sandero Stepway čiju prodaju čini 48 posto verzija s plinskom instalacijom, te Jogger sa 44 posto prodaje LPG izvedbi. Globalno, najvažnija tržišta za Dacia Eco-G gamu su Italija, Francuska, Njemačka, Španija i Poljska.
Rumuni su izračunali da u režimu rada na plin, Dacia modeli u prosjeku emituju 10 posto manje CO2 od onih opremljenih ekvivalentnim benzinskim motorima. Od 2012. godine do danas Dacia je proizvela milion vozila s benzinskim motorom prilagođenim da radi na i ukapljeni naftni plin poznatiji kao LPG ili TNG.
S obzirom da je Duster bio zadnji model s dizelskim pogonom, a da je nedavno lansirani nasljednik ostao bez njega, potražnja za Eco-G modelima može ići samo uzlaznom putanjom. Automobili u ovoj izvedbi s motorom koji koristi dvije vrste goriva, ne samo da su štedljiviji od benzinaca, pa čak i od dostupnih hibrida, oni su u praksi cjenovno među najpovoljnijim.
Na nekim tržištima, zbog ekoloških bonusa, vozila s LPG instalacijom imaju jednaku cijenu kao obični benzinci. Kod nas je recimo za Logana s Eco-G oznakom potrebno doplatiti tek 700 KM, a za Sandero Stepway 1.300 KM u odnosu na verziju s benzinskim motorom.