Posljednjih sedam godina Sandero je bio najprodavaniji automobil za privatne kupce. Sada je rumunski hatchback, s tehnikom aktuelnog Renaulta Clija, općenito najprodavaniji novi automobil na Starom kontinentu.
Dacia je u prvih šest mjeseci 2024. prodala tačno 143.596 Sandera. To je ujedno 16 posto više nego u istom periodu lani. Volkswagen Golf je ostao drugoplasirani izbor kod Evropljana sa 125.993 isporučena primjerka i skokom od 43 posto, dok se na treće mjesto popeo Renault Clio sa 114.623 isporučenih automobila i rastom od 15 posto u poređenju s prvim polugodištem prošle godine.
Istovremeno, od svog debija 2008. godine, Dacia Sandero je prodat u preko 3,1 milion primjeraka. Veći dio prodatih modela je na strani popularnije izvedbe Stepway.
Dacia je inače u prvom polugodištu plasirala 305.713 automobila, što je rast od 3,6 posto u odnosu na prošlu godinu. Rumuni su deveta najprodavanija marka u Evropi, a iza sebe su ostavili niz drugih etabliranih proizvođača koji su ostvarili manji tržišni "share".
Tržišni udjel rumunskog proizvođača u Evropi od 4,4 posto je veći od brendova kao što su: Kia (282.444 prodata automobila ili 4,1% učešća), Hyundai (281.511 ili 4,1%), zatim Opel (233.601 ili 3,7%), Ford (226.365 ili 3,3 %), Citroen (223.382 ili 3,2%), Fiat (196.908 ili 2,9%) itd.