Direktor Škode Klaus Zellmer za Klix.ba: Kodiaq je pomogao u razvoju marke i poboljšao njen ugled
"Generalno govoreći, Evropska unija je odredila 2035. godinu kao krajnji rok za prodaju vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, a naša strategija u Škodi je da nudimo opcije našim kupcima dokad god to bude moguće. Sada je stigao novi Kodiaq, a već u novembru dolazi novi Superb. Naša velika prednost je to što možemo pokriti kompletnu paletu te ponuditi izbor kupcima, od Fabije do prostranih električnih vozila sa sedam sjedišta koje smo predstavili prošle godine. Također, uvodimo još šest novih BEV modela, ali i modele sa SUS motorima. Na kraju kupci biraju, a mi im dajemo mogućnost izbora. Još uvijek ne znamo koji će automobil sa SUS motorom biti proizveden kao posljednji prije isteka pomenutog roka 2035. godine. Do tada ostavljamo mogućnost kupcima da izaberu ono što žele", izjavio je Zellmer za portal Klix.ba
Novi Kodiaq je dobio Smart Dials kontrole koje će naći put i do drugih modela, a u Škodi zapravo traže "zlatnu sredinu" u kombinaciji haptičkih i digitalnih kontrola.
"Baš kao što je slučaj s Kodiaqom, Smart Dials kontrole će se naći i u drugim Škodinim modelima. Generalno govoreći, mi u Škodi nastojimo da korištenje automobila bude intuitivno tako da ga vozač ne mora 'proučavati', odnosno čitati uputstva za korištenje. Zapravo pokušavamo napraviti dobru kombinaciju digitalnih i haptičkih kontrola, no nijedan naš automobil neće izgledati identično", otkrio je direktor kompanije Škoda Auto.
Kodiaq je "porastao" u odnosu na prethodnu generaciju, a u češkoj kompaniji vjeruju da će kupci znati cijeniti više prostora u unutrašnjosti, kako za putnike, tako i za prtljag.
"Novi Kodiaq je 6 centimetara duži od prethodnog. Ljudi kojima treba mnogo prostora za sedam putnika ili za veću količinu prtljaga, čak i u verziji sa sedam sjedišta, na raspolaganju imaju zapreminu prtljažnika od 350 litara, odnosno 915 u verziji namijenjenoj za pet putnika. To je veoma dobro za one koji žele istraživati svijet, ići na kampovanje, uživati u hobijima poput vožnje bicikla, kanua ili raditi nešto drugo što zahtijeva korištenje prostranog automobila, a koji je također spreman i za off-road", smatra Zellmer.
Škoda je veoma popularan brend u Bosni i Hercegovini, poznato je da će novi Kodiaq stići na naše tržište u drugoj polovini naredne godine, no cijena zasad nema osim određenih "smjernica".
"Još uvijek nismo obavili strategiju koja se odnosi na cijene novog Kodiaqa, no druga generacija će koštati otprilike jednako kao i prethodni model. Ovom prilikom želim pozdraviti sve Bosance i Hercegovce i zahvaliti im se što su zainteresovani za Škodu. Pozivam ih da pogledaju sve naše automobile, posebno Kodiaq", poručio je zvaničnik Škode.
Zellmer je najavio dolazak modela Superb te čvrsto vjeruje da će biti uspješan na tržištu uprkos velikoj popularnosti crossovera i SUV-ova.
"Imamo ljude koji biraju između Superba i Kodiaqa. Generalno, više od 50 posto prodanih automobila u Evropi čine SUV-ovi. Jasno je vidljiv trend u kojem se ljudi okreću upravo SUV-ovima, no ipak vjerujemo da će novi Superb pronaći klijentelu koja će ga voziti", istakao je on.
Uvjeren je da Kodiaq predstavlja dobar omjer uloženo - dobijeno.
"Kodiaq je zapravo sjajan pakat i ima dobar odnos plaćenog i dobijenog. Ako pričamo o cijeni od oko 40.000 eura, za taj novac se ipak dobije mnogo. Mislim da smo s tom cijenom veoma konkurentni u segmentu, a posebno zahvaljujući onom što kupci dobijaju svoj novac", dodao je Zellmer.
Također je napravio paralelu između Kodiaqa i modela Enyaq.
"Enyaq je naše prvo električno vozilo, a nedavno smo počeli prodavati Enyaq 50 za oko 40.000 eura. Ljudi koji žele SUV ili crossover s mnogo prostora u unutrašnjosti, ali ne baš u rangu Kodiaqa, oni će gravitirati ka električnom Enyaku, dok će drugi izabrati Kodiaq. Mislim da se ne radi o tome a jedan model zamjenjuje drugi, nego da je riječ o izboru, a to je upravo naša strategija. Želimo ponuditi kupcima izbor po njihovim ličnim preferencijama. Ne želimo ništa diktirati", kazao je zvaničnik Škode.
Kodiaq ima izuzetno velik značaj za Škodu, a i on koristi i preferira ovaj model.
"Lično vozim Kodiaq i veoma mi se sviđa, zanima me jer je moj lični izbor. S druge strane, to je model koji je pomogao Škodi da se razvije kao brend. Naravno, Škoda postoji 128 godina, no otkako je postala dio Volkswagen Grupe, prošla je kroz transformaciju te je zadobila poštovanje konkurenata i automobilskih entuzijasta. Kodiaq je dao veliki doprinos tome. To je model koji se pojavio 2016. godine i pokazao kako Škoda interpretira svoje vrijednosti u automobile. U periodu od sedam godina prodano je više od 840.000 primjeraka modela, što je ogroman broj koji pokazuje da imamo dobru strategiju i koji je poboljšao imidž Škode", ponosno je naglasio Zellmer.
Za kraj je naglasio osnovne značajke Kodiaqa s posebnim osvrtom na plug-in hibridni model za koji vjeruje da će dati doprinos uspjehu ovog modela.
"U slučaju ovog modela bih izdvojio njegovu prostranost, njegovu 'pametnu' tehnologiju, kao i plug-in model s električnim dometom od 100 kilometara koji će pomoći ljudima da razumiju prednosti elektromobilnosti. S druge strane, zadržat će rutinu odlaska na benzinske pumpe i prelazit će velike udaljenosti. Mislim da hibrid kombinuje najbolje iz oba svijeta, električni i SUS motor. Zbog toga vjerujem da će Kodiaq biti uspješan", zaključio je Zellmer.