Ono što se može zaključiti prema fotografijama jeste da je V21L izgledom sličan prototipu koji Ducati testira već neko vrijeme. Boje su nešto drugačije i profinjenije, a neke karbonske površine su pokrivene, dok je ostatak ostao izložen. Crvene grafike na crnoj i sivoj površini unapređuju izgled motocikla koji je zaista magnet za poglede.
Ono što je izuzetno važno jeste činjenica da je V21L zaista pravi Ducati te da to jasno "govori" vizuelnom komunikacijom. Također, taj izgled "ne vrišti" da je riječ o električnom motociklu, kao što je to slučaj s nekim drugim modelima iz ovog svijeta.
Motocikl je težak 225 kilograma, od čega 110 kg predstavlja 18 kWh baterija specijalno dizajnirana za ovaj motocikl. V21L razvija 150 KS, a najveću brzinu od 275 km/h razvio je na stazi Mugello.
Ostale ključne komponente uključuju Öhlins NPX 25/30 naopako okrenutu viljušku koja je bazirana na onoj koju koristi model Superleggera V4. Tu je i potpuno podesivi stražnji amortizer Öhlins TTX36, Öhlins amortizer upravljanja te specijalno dizajnirane Bremo kočnice s koje optimiziraju hlađenje.
Ducati je posebno ponosan na svoj sistem hlađenja za koji kaže da podrazumijeva dvostruki krug tekućeg hlađenja kako bi se zadovoljile potrebe hlađenja baterije, motora i invertera. Stoga nema potrebe za čekanjem prije punjenja nakon što zagrijani motorickl izađe sa staze, nego se odmah može priključiti na punjač i napuniti bateriju do 80 posto kapaciteta za samo 45 minuta.