Iako ljubitelji Jaguarove klasike i dalje insistiraju da je najbolji i najcjenjeniji E-Type iz prve serije, teško je vjerovati da se poklonicima sve popularnijeg trenda koji pored restauracije podrazumijeva i modificiranje (modernizaciju) automobila neće svidjeti posao koji su u britanskoj manufakturi uradili oko Jaguara E-Type iz manje cijenjene Serije 3 za čije su vizuelne nedostatke (prije svega smještaj i izgled kućišta zadnjih svjetala) Britanci i ostatak svijeta opravdano krivili tadašnje američke sigurnosne standarde.
Kako god, u E-Type UK su za restauraciju i modificiranje Serije 3, koju je Jaguar u dva karoserijska oblika proizvodio od 1971. do 1975. godine, potrošili 3.000 radnih sati.
Radna zapremina atmosferskog V12 motora (koji je Jaguar svojevremeno razvio za potrebe učešća na trci 24 sata Le mansa) povećana je s 5,3 na 6,1 litara, što je dovoljno za 288 konjskih snaga. Za izvrstan zvuk brine novorazvijeni izduvni sistem od nehrđajućeg čelika.
U sklopu modificiranja kupci mogu računati na dodatno ukrućenu karoseriju, precizniji upravljački sistem, višestruko podesiv ovjes, kapacitetnije kočnice i novi znatno lakši 5-stepeni ručni mjenjač.
Jedan od upečatljivijih detalja svakako su hromirane 16-inčne aluminijske žičane felge. Standardna sjedišta zamijenjena su kožom obloženim i grijanim sjedištima iz modela XJS, a među tekovine modernog vremena spadaju LED dnevna svjetla, centralno daljinsko zaključavanje, Bluetooth konekcija... Cijena projekta nije objavljena.