Komentari (8)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
EU prizvod moze u Kinu, ali problem je kad kineski dolazi u EU. Zapad se zalaze za slobodnu trgovinu dok ima goleme koristi, a kad Kinezi krenu da dominiraju onda hajmo mijenjati pravila igre. Licemjerno, zar ne
Ne, to nije licemjerno. Troškovi proizvodnje u EU su kudikamo veći nego u Kini. To je jedan od glavnih razloga zašto su kineski proizvodi tako jeftini. Sindikati, zaštita prava, HSE u Kini su misaona imenica. Zato, kineska roba može samo ako je proizvedena u istim uslovima kao i u EU.
Ne branim EU, ali nije tačno šta pišeš. Kinesko tržište je restriktivno za strane proizvode. Mnoge firme iz Kine su u državnim rukama i imaju dumping cijene. EU , USA i ostatak svijeta su predugo gledali ovo.
to je znak slabosti, nisi dovoljno konkurentan i da bi kompenzirao uvodis carine sve opet preko leđa građana.
U pitanju je najmanje 12 miliona radnih mjesta u evropskoj auto-industriji....
Slabija prodaje nije samo zbog carina već zbog kvaliteta kineskih auta i rezervnih dijelova koje se čekaju mjesecima.