UOČI PREMIJERE
11

Električni Porsche Taycan svoj je potencijal pokazao i na Nürburgringu

E. L.
Predprodukcijski Taycan kojim je upravljao Lars Kern stazom Nürburgring Nordschleife prošao je za 7 minuta i 42 sekunde.

S ostvarenim vremenom na njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife, čija je dužina u ovom slučaju iznosila 20,6 kilometara, Taycan u ovom trenutku drži rekord kruga u kategoriji elektropokretanih automobila s četvero vrata, a u Porscheu su nakon nedavne 24-satne jurnjave italijanskom stazom Nardo još jednom demonstrirali potencijal svog prvog električnog automobila koji je, podsjećanja radi, iza strašne Panamere Turbo na Nürburgringu u zaostatku samo nešto više od četiri sekunde.

[VIMEO]<iframe allowFullScreen="allowfullscreen" src="https://motorsport.tv/embed/yKwE7JH9?autoplay" width="560" height="315" frameBorder="0">[/VIMEO]

Lars Kern je na Nürburgringu vozio predprodukcijsko izdanje Taycana koji će svoju online svjetsku premijeru imati 4. septembra, a pred publikom će se premijerno pojaviti na jesenjem Sajmu automobila u Frankfurtu. Najsnažniju verziju pokreću dva elektromotora koji proizvode više od 600 konjskih snaga, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi i više od 250 km/h.

Potencijal elektromotora distribuira se na obje osovine. Odličnoj upravljivosti Taycana, pored ostalog, pomaže adaptivni zračni ovjes kombinovan s elektromehaničkim stabilizatorima. Tu su i 21-inčne gume vrhunskih performansi i upravljanje preko obje osovine. Svi tehnički podaci bit će poznati 4. septembra.