Sličan modelu A3
65

Audijev najmanji i najpristupačniji električni automobil stiže 2026. godine

Piše: D. B.
Audi je odlučio da u životu održi motore s unutrašnjim sagorijevanjem duže nego se prvobitno očekivao, no to neće utjecati na planirane električne modele. Jedan od njih će biti ulazni model sličan Audiju A3 sa SUS motorom i debitovat će naredne godine.

Ove informacije je potvrdio direktor Audija Gernod Dollner u intervjuu za njemačke novine Suddeutsche Zeitung te je najavio dolazak "električnog vozila iste klase kojoj pripada i A3". Također, dodao je da će se proizvoditi u Ingolstadtu od 2026. godine.

Aktuelna generacija Audija A3 pojavila se 2020. godine i bazirana je MQB platformi, dok je obnovljeni model stigao prošle godine. To znači da bi još uvijek neimenovani nadolazeći električni model mogao usvojiti ime A2 e-tron ili A3 e-tron te da će se prodavati uz A3, a ne ga zamijeniti.

Vrijeme dolaska kompaktnog Audijevog automobila ukazuje na to da će koristiti postojeću MEB platformu, koja se već koristi za Audi Q4 e-tron i cijelu Volkswagenovu ID porodicu. Nova SSP platforma namijenjena električnim automobilima stiže 2028. ili 2029. godine, na njoj će biti zasnovana deveta generacija Volkswagenovog Golfa, kao i buduće električne verzije modela T-Roc, Škoda Octavia i Cupra Leon.

Postoje šanse i da novi Audi bude ponuđen kao petovratni hatchback, što je karoserijska izvedba koja je popularnija u Evropi u odnosu na četverovratne limuzine. Naravno, niko ne može isključiti mogućnost da će to biti mali crossover, sličan modelu A3 AllStreet. U svakom slučaju, električni automobil će vjerovatno naslijediti najnoviji dizajnerski jezik brenda iz Ingolstadta, u kombinaciji s visokom tehnologijom u unutrašnjosti i konkurentnim dometom.

Ulazni električni model bi mogao biti Audijeva verzija nadolazećeg Volkswagenovog modela ID.2, koji se također u produkcijskoj formi očekuje 2026. godine. Ukoliko ovo zaista bude slučaj, cijena će mu biti veća od Volkswagenovog modela, koji će koštati manje od 25.000 eura, što je u skladu s više premium pozicioniranjem na tržištu, čega se Audi drži u okviru Volkswagen Grupe.

Osim nadolazećeg električnog automobila veličine modela A3, direktor Audija je otkrio da će kompanija predstaviti i novi model u Kini u aprilu, koji se razvija lokalno uz pomoć SAIC-a.

Njemački brend trenutno prolazi kroz težak period zbog slabijeg usvajanja električnih vozila od očekivanog, žestoke konkurencije i političke nesigurnosti. Nedavno je Audi saopćio planove za ukidanje 7.000 radnih mjesta u Njemačkoj do 2029. godine na "društveno odgovoran način".