Na krilima Volkswagena, Škode i Cupre prodaja na nivou VW Grupe porasla za 1,4 posto

Na ovaj iznos pozitivno su uticali razvoj u Južnoj Americi (+16,6%), Bliskom istoku i Africi (+12,3%), Centralnoj i Istočnoj Evropi (+7,9%) i Zapadnoj Evropi (+3%). Čak i u Sjevernoj Americi zabilježen je porast od 4,4 posto.
Nasuprot tome, čini se da kinesko tržište zadaje njemačkoj grupi dosta problema. Tamo je registrovan pad od 7,1 posto. Najveći rast unutar grupe zabilježila je marka Škoda, čija je prodaja porasla za 8,2 posto na 238.600 jedinica u periodu januar-mart 2025. godine. Značajan rast od 5,9 posto zabilježila je i Cupra, koja je prodala 146.700 automobila. Glavni brend, Volkswagen, također je prijavio porast prodaje od 5,1 posto na 1.134.200 jedinica.

Nažalost, upravo su brendovi koji ostvaruju najveći prihod, oni koji se odnose na premium i luksuz oblast, zabilježili značajan pad. Tako je prodaja Audija pala za 3,4 posto na 383.400 jedinica, Bentleya za 4,7 posto na 2.400 jedinica, a Porschea za 7,9 posto. Lamborghini je izuzetak, ovaj brend je zabilježio porast od 12,8 posto, isporučivši 3.000 automobila.

Dio pozitivnog razvoja Volkswagen Grupe ove godine potaknut je prodajom potpuno električnih vozila. U Evropi su kupci kupili 112,6 posto više ovih vozila (158.100 jedinica) nego prošle godine u istom periodu, u SAD za 51 posto više, a u ostatku svijeta (bez Kine) za 63,7 posto više. Na glavnom svjetskom tržištu električnih vozila, Kini, njemačka grupacija je prodala samo 25.900 ovih automobila, što je pad od 36,8 posto. Prodaja plug-in hibridnih vozila (PHEV) također je porasla za oko 15 posto na 82.500 jedinica.

Najprodavaniji električni modeli Volkswagen Grupe u prvom tromjesečju 2025. godine bili su, ID.4/ID.5 (43.700 jedinica), Volkswagen ID.3 (28.100 jedinica), Audi Q4 e-tron (22.800 jedinica) i Škoda Enyaq (20.200 jedinica).
U oblasti komercijalnih vozila samo je odjel Volkswagen Truck & Bus zabilježio rast (+16,2%), dok su Volkswagen komercijalna vozila zabilježila pad prodaje za 22,9 posto, MAN za 13,8 posto, Scania za 16,1 posto i International za 12,4 posto.