Dizel je još uvijek tu, ali novi Superb sada računa i na plug-in hibrid s dometom većim od 120 km
To je napredniji pogonski sklop druge generacije, koji se sastoji od 1.5 TSI benzinskog motora koji radi zajedno s električnim motorom.
Plug-in hibrid u Superbu isporučuje ukupno 204 konjske snage i povezan je sa 6-stepenim DSG automatskim mjenjačem. Novi pogonski sklop napaja baterija od 25,7 kWh, postavljena ispod zadnjeg sjedišta.
Trofazni sinhroni elektromotor s permanentnim magnetom integrisan je u mjenjač i odvojen od motora s unutrašnjim sagorijevanjem pomoću kvačila. Sam elektromotor može isporučiti 115 konjskih snaga i 330 Nm. Elektromotor također funkcioniše kao starter i zamjenjuje tradicionalni alternator.
U ovoj konfiguraciji, nova Škoda Superb iV, kako je nova verzija poznata, nudi domet od 120 kilometara po WLTP mjerenjima, u električnom režimu vožnje.
Superb koristi svoj PHEV pogon u tri konfiguracije, zavisno od odabranog režima vožnje. Pored standardnih režima (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual), Superb nudi tri dodatne hibridne opcije: E-mode, Hybrid mode i Sport mode.
Baterija se može puniti na stanici za brzo punjenje do 50 kW, što znači da punjenje od 10 do 80 posto traje 26 minuta. Naravno, baterija se može puniti i u pokretu pomoću regenerativnog kočionog sistema.
Škoda za sada nije objavila cijene za novi Superb PHEV, ali će narudžbe biti otvorene u narednim sedmicama.