Komentari (49)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Prosjecna starost menadzera u automobilskoj industriji na evropskom kontinentu 80 godina, a u Kini 35 godina. Sta ce djedovi transformisati?
Btw. sljedece ce propasti evropske banke, zbog nekompetentnosti, smatraju da su im visoka primanja zagarantovana, ne prate nove tehnologije, potrebe trzista ;)
Najveca prevara i obmana poslije covida i klimatskih zagrijavanja su ova elektricna auta. Toliko te agendaske organizacije placaju medije i prisiljavaju druge da predju na ev auta zbog covjecanstva a u isto vrijeme navijaju i placaju p o k o lj u p a l e s t i n i i finansiraju ukrajinu i izrael
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Ako se Evropljani ne probude, biće im kao što je bilo sa Nokia. Smartphone ih pregazio a oni mislili da to nikome neće trebati.
Samo radi istine Nokia je bila predvodnica u smartphonima. Imao sam 7650 smartfone kad ljudi nisu znali sta je smartphone. Nokiu je unistilo forsiranje Windows Mobile umjesto da su prihvatili android ko svi.
malo ljudi je upuceno da prodaju auta ispod cijene sa debelim subvencijama namjenski unistavajuci konkurenciju obzirom da posjeduju velika lezista litijuma sa kojim dominiraju u prozivodnji baterija..... nije tesko zakljuciti sta ce se desiti sa cijenama kada konkurencija propadne totalmente. prodavace se kinezi za puno vise novca nego sad.....
Neka naprave električni Golf II odma kupujem
Jos jedan tekst koji nije nista novo rekao sto se vec nije znalo.
Niko vise na kupuje evropsko precjenjeno smece u zemljama sa velikim brojem stanovnistva.
A ko kupuje kinesku robu? Otkad postoji kineska industrija , svodi se na plagijat , kopiranje tudjih dostignuća i sad odjednom oni najpametniji? Evropljani koji bi mogli , tj imaju novca ipak ne kupuju kinesku robu.
Pogledajte samo novi Xiaomi elektricni auto na kanalu Doug Demura, auto košta 40K dolara u Kini što je slično cijeni Golfa 8 sa malo više opreme, a ova Xiaomi je za Golfa svemirski brod.
Mogla bi naučiti da od loših materijala pravi bofl automobile, u kojima će ljudi ginuti kao muhe. Neko bi stvarno sa Europom upoređivao jednu diktaturu, u kojoj se industrija mijenja ukazom predsjednika?
Tajna je jeftina radna snaga, uključujući i zatvorenike, besplatnu radnu snagu.
Gledaj ti komentara mudrih bosnjaka.
Vidim svi ovdje orodaju pamet EU a u bih ima 7 (slovima sedam) EV
Elektricna auta su kurton. Gube vrijednost preko noci. Kupis ga iz salona, za godinu mu se prepolovi cijena. Baterije gube efikasnost brzo, kao i i mobitelu. "Super punjaci" isto doprinose kratkom vijeku baterije.
Ima oko 90, ali i to je smijesna cifra
I kad ti nedaj Bože u nekom sukobu napadne neko energetsku mrežu,ti si nepokretan. Treba tražiti balans,50/50.
Mudri bosnjak
Da bi se pocela kupovati el auta u jednoj drzavi mora drzava sta ja ti sa subvencioniranjem i sto je najvaznije infrastrukturom. U Norveskoj se ne placa PDV kad kupujes el auto, a u pocetku je bilo besplatno parkiranje i punjenje. Ja sam svoje prvo el auto, nakon 7 godina, dobio besplatno, stedeci na benzinu , PDV i ostalim pogodnostima, a sada samo na benzinu. Trosi 22 kW sata na 100 km u prosjeku za citavu godinu.
Najveca prevara i obmana poslije covida i klimatskih zagrijavanja su ova elektricna auta. Toliko te agendaske organizacije placaju medije i prisiljavaju druge da predju na ev auta zbog covjecanstva a u isto vrijeme navijaju i placaju p o k o lj u p a l e s t i n i i finansiraju ukrajinu i izrael
Evropa bi trebala smanjiti plate radnicima, zakljucat ih u fabrike i kvalitet svest na ali express. Jesu im skoro brazilci zatvorili fabriku, zbog ovih uslova rada! Ne moze kinez nikad kvalitetom parirat ni jednom njemackom gigantu i tacka. A cijenom da!
Mudri bosnjak
@Inckocko Da mudri, al bosnjak nisam! Kineza probao, sjedio gledao. Odustao! Vozim novog Mercedesa! Zato sto mu kinez ne moze prici kvalitetom, a opet kazeem cijenom da! Kome igra ulogu cijena, nek ga kupi. Nista sporno!
Kina sa subvencioniranjem proizvodnje el auta je cijenom u Evropi konkurencija, ali ne sa kvalitetom, ali sto je najvaznije oni ti nista ne garantuju i ne mogu se uporediti sa Mercedesom koji ti daje garanciju 7 godina na baterije. Mnogi bi mogli zakukati kad kupe auto da ta marka el vise i ne postoji i ako se pokvari auto pun elektronike i senzora.
Elektricna auta su samo prelazno rijesnje i njihov udjel u auto industriji bice 25-30 posto. Jucer gledam ovde u SW 10 Tesla auta ceka na punjnje na osam punjaca. To znaci da onaj deseti ce najmsnje dva sata cekati da bi napunio svoj auto. Druga stvar kad bi sad momentalno sva auta u svijeti presla na struju ne bi bilo struje ni za industriju ni za domacinstva tako da je to veoma dug put. Auto indrustija u Europi radi na drugim rijesenjina osim struje, a to ce mo da vidimo za koju godinu.
Evropi treba da bude zvijezda vodilja Norveska. Ti ljudi ocito znaju vrlo dobro sta i kako a i mentalitet je tu negdje.
@Pirmin, Norveška vodilja a cijela privreda im se svodi na prodaju nafte. Malo licemjerno. Lako je s tuđim gloginje mlatit. Bili veća sirotinja nego mi sve dok naftu nisu otkrili.