Komentari (8)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Zamjena Tesline baterije (Model S) kosta oko 10-15 hiljada $$ (bez ruku) i racunaj da nakon predjenih 100-150 hiljada milja, ta baterija je potencijalni kandidat za zamjenu. Garancija na bateriju kod novog Modela S je 120 hiljada milja. Polovne Tesle niko ni stapom ne dira jer te dodje skuplje zamjena baterije nego sam auto. A na 200 hiljada se dizelasi tek razrade, pa sad skontajte sta je isplativije ;)
Pricate bukvalno samo o sudaru a ne o redovnom servisu, inace servis skoro isto kosta, s tim da ima raznih hibrida, blagi hibrid ima malu bateriju te ona i ne kosta mnogo taman i da komplet ode a nece, tako da je ovo nepotpun clanak, svaki auto je danas skup za odrzavat zbog senzora i ostale elektronike
Skuplje i gore nego u najgoreg i najnotornijeg dizelasa
Klix.e, sta je pisac htio da kaze? Opet nismo dobili odgovor koliko kosta servis elektricnog vozila? Evo, npr VW ID 3?
Ja imam bmwi3,servis redovni je 200 eura na svake dvije godine u ovlascenom servisu.U proncipu samo zamijene filter klime i pregledaju vozilo.
Servisiranje nije popravka poslije sudara, klixe. Koliko kosta servis na elektricnom vozilu?
Dizel zakon bio i ostao !
Hahahaha samo kod nas