Mercedes-Benz EQS sa solid-state baterijom će imati domet veći od 1.000 kilometara

Solid-state baterija u vozilu baziranom na modelu EQS pruža 25 posto veći domet u odnosu na standardnu ugrađenu u produkcijski EQS. Prema preliminarnim procjenama proizvođača, vozilo koje je u fazi razvoja, imat će domet veći od 1.000 kilometara. Poređenja radi, aktuelni EQS 450+ s baterijom kapaciteta 118 kWh može preći 800 kilometara s jednim punjenjem.

Nakon intenzivnog testiranja na različite načine, prototip solid-state baterije je ugrađen u EQS krajem 2024. godine. Potpuno električni Mercedesov automobil je blago modificiran kako bi se solid-state baterija mogla ugraditi te je opremljen svim dodacima za njen rad. Prvi laboratorijski testovi automobila obavljeni su u Stuttgartu krajem 2024. godine kako bi se pripremio za testove na cesti, koji su počeli ovog mjeseca.
Solid-state baterije su obećavajuća tehnologija. One koriste čvrsti elektrolit umjesto tekućeg, što povećava sigurnost ćelija i omogućava korištenje novih anoda kao što su litij.metalne anode, čime se znatno nadmašuju konvencionalne litij-jonske ćelije. Također, pružaju veću gustoću energije i veći domet bez povećanja veličine i mase u poređenju s litij-jonskim baterijama. Pored toga, solid-state baterije su sigurnije za korištenje.

U narednim mjesecima, Mercedes-Benz će provesti proširena ispitivanja u laboratoriju i na cesti kako bi se procijenila izdržljivost i stabilnost solid-state baterija u realnim uvjetima.