Predstavljena ažurirana Škoda Enyaq: Lice Elroqa i najsavremenija oprema
Drugi veliki novi model za 2025. godinu dolazi iz Škode. Češka marka je već nekoliko dana najavljivala predstavljanje svoja dva električna SUV-a, dva Enyaqa koja su doživjela veliko ažuriranje s ciljem da ostanu lideri u svojoj kategoriji u Evropi.
Škoda Enyaq se pojavila na tržištu 2021. godine i za samo tri godine uspjela je pridobiti više od 250.000 kupaca, čime je postala četvrti najprodavaniji električni automobil u Evropi. Referenca koja sada čini kao važan korak naprijed, predstavljajući se s potpuno novim dizajnom koji nema nikakve veze s prototipom uočenim u Alpama.
Upečatljiviji dizajn na temu Elroqa
Novi prednji dio je izmijenio je dimenzije Enyaqa, dodajući devet milimetara na njegovu dužinu, te između jednog i dva milimetra na visinu dva modela. Nove linije fronta omogućile su smanjenje koeficijenta aerodinamičkog otpora na obje verzije.
Elroqov stil "Modern Solid" označava budućnost električnih automobila češke firme, dajući svoj imidž Enyaqu i Enyaq Coupéu, koji se ističu po prednjem dijelu koji se potpuno mijenja ugradnjom centralnog dijela, čiji gornji dio koristi osvjetljenje. da predstavlja rešetku, dok donji dio skriva radarske senzore asistenata u vožnji.
Glavni farovi se nalaze ispod, sa LED tehnologijom ili Full Matrix LED tehnologijom u opcionom paketu "Advanced", zajedno sa head-up displejom s proširenom stvarnošću, kamerom od 360 stepeni i Canton audio sistemom. Pozadi, Enyaq 2025 ima klasična LED stražnja svjetla u obliku slova "C", s animacijama.
Nove karakteristike
Unutra, češki "električar" ima potpuno novi multifunkcionalni volan koji, kao i spolja, više ne nosi oznake proizvođača već ime marke. Digitalna instrument tabla je 5 inča, a ekran osjetljiv na dodir multimedijalnog sistema 13 inča.
Kao i kod novog Kodiaqa, kupci mogu birati između različitih ambijenata enterijera: "Lodge" dolazi s recikliranim sivim presvlakama i šavovima i upadljivom narandžastom bojom za kontrastne šavove ili pojaseve. "Suite" se oslanja na svijetlozelene sintetičke presvlake sa smeđim šavovima, dok "Suite Eco" ima sintetičku presvlaku u boji konjaka napravljenu od ekstrakta listova masline.
Ova okruženja su komplementarna s dva nivoa opreme i jedini su koji imaju električna i grijana prednja sjedišta, dodajući integrisane naslone za glavu u završnici Sportline. Osim toga, dostupna su četiri praktična paketa opcija: Clever, Plus, Advanced i Maxx – koji su dopunjeni opcijskim dodacima, kao što su panoramski krovni otvor ili zimski paket, koji uključuje grijano vjetrobransko staklo i funkciju grijanja za dva zadnja sjedišta.
Škoda također nudi posebna "Simply Clever" rješenja, kao što su kuke u prtljažniku, pokrivač za teret koji se može uvlačiti, strugač za led za vjetrobran ili funkcija grijanja. Enyaq takođe ima USB-C portove na prednjoj i zadnjoj strani, sa 45W snage.
Ista ponuda motora i baterija
Škoda je poboljšala neke od slabih tačaka šasije, ali je radije zadržala zadnji kočioni sistem s dobošima. Multilink ovjes je dorađen, posebno s adaptivnim amortizerima ili progresivnim servo upravljačem.
Međutim, ono što češki brend nije dotaknuo su njegovi električni motori, koji su ostali isti, a nova Škoda Enyaq 2025 stiže u tri prepoznatljive verzije.
Oba električna SUV-a dostupna su s litijum-jonskom baterijom bruto kapaciteta od 82 kWh, što pada na 77 kWh u neto korisnom kapacitetu. Ovo je jedina opcija dostupna na verzijama 85 opremljenim električnim motorom od 286 KS.
Osnovna verzija od 204 KS povezana je s baterijom iste "hemije", ali s bruto kapacitetom od 63 kWh i neto korisnim kapacitetom od 59 kWh. Oba su punjiva s maksimalnom snagom od 175 kW, tako da im je potrebno samo između 24 i 28 minuta da povrate energiju od 10 do 80 posto.
Škoda nije objavila cijene za revidirani Enyaq, ali će to učiniti uskoro. Prodaja se očekuje krajem proljeća.