Normalna stvar u putničkim automobilima, a tu ubrajamo i terence, terenska vozila i kamionete, su automatski mjenjači sa sedam ili osam stepeni prenosa. Neke marke su "otišle" do devet i deset brzina.
Ford je jedan od konvencionalnih brendova koji nudi desetostepeni automatski mjenjač. Međutim, u Horse-u su otišli korak dalje i krenuli s proizvodnjom automatskog mjenjača s najvećim brojem brzina koji ćete vidjeti u putničkom automobilu - gotovo onoliko koliko ih imaju kamioni.
Prvi svjetski 15-brzinski automatski mjenjač ima ime, prezime, a znamo i u kojem modelu na tržištu će debitovati. Iza svega stoje Renault i Geely, a manje bitna je šifra pod kojom se krije novi mjenjač - DB49. Važnije je što će debitovati u atraktivnom Renaultu Rafale PHEV.
Ovaj automatski mjenjač dizajnirali su inžinjeri iz dvije Horse divizije, španske i portugalske, i specifičan je za plug-in hibride, podržavajući maksimalni obrtni moment od 470 Nm. Tehnički, nema kvačilo, mehaničku komponentu koja je zamijenjena najsavremenijom elektronskom jedinicom koja je odgovorna za ovu funkciju mjenjača i šaltanje kroz 15 brzina, kao i smanjenje potrošnje energije baterije.
Sistem prenosa sadrži dva elektromotora, jedan od njih sa maksimalnom snagom od 35 kW - što je ekvivalentno 47 KS - i omogućava široku raznovrsnost u različitim režimima vožnje. Inžinjeri Horse-a postigli su rekordnu masu od samo 99 kilograma za mjenjač koji služi kao veza između 1,2-litarskog, trocilindarskog turbobenzinskog motora od 150 KS i dva elektromotora, dodajući ukupnu maksimalnu snagu na 300 "konja".
Najmoćniji Rafale ima pogon na sva četiri točka i litijum-jonsku bateriju, s maksimalnim električnim dometom od 97 kilometara. Ali prvi 15-brzinski mjenjač u jednom serijskom automobilu ne samo da pomaže da se iscijedi njegovih 300 KS, već nudi i vodeću efikasnost u klasi, budući da je u stanju da pređe do 25 kilometara sa samo jednom litrom benzina.