Komentari (52)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Tako se ratuje radom i trudom a ne nametanjem standarda sirotinji, Evropa je dugo godina bukvalno uzimala pare, auto industrija ekonomska okosnica privrede i sad dolazi konkurencija koja ispunjava i EURO7 haha a ovi iz EU im ne mogu parirati. Ironija teška, pogotovo što je EU unija uglja i čelika haha. Kinezi samo naprijed, konkurencija je dobra sve dok Evropljani pobjeđuju
jest pa onda povecavaju uvozne taxe, a kad to kinezi urade, onda kmece
Nije problem jeftina dačija jer kod Dačije dobiješ koliko platiš. Kinezi kod električnih vozila daju kvalitet vozila bolji nego većina evropskih proizvođača po cijeni Dačije. Recimo VW ID3 ne može da parira kinezima ni kvalitetom ni cijenom.
Fiat je imao sve predispozicije da uz Daciu bude povoljan niskobudžetni brend
I Fiat i WV su propustili svoje šanse 1997 godine. Popustili su berzanskim švercerima i političkim neznalicama. To se prelilo i na Balkan. A a na Bosnu trk!
Taman tako, ali malo mačku teleća glava. Sad je pitanje hoće li proizvoditi u Fiatu i eksere.
Električni auti nisu auti već vozila za prevoz od tačke A do tačke B, to može svako napraviti, nikakva pamet i razvoj tu ne trebaju, sve komponente dostupne na tržištu.
Jbt Dacia
Lafo "kineskih brendova, koji .....rećom nisu našli svoje mjesto pod suncem"... K'o da mo imamo soju autoindustriju. S kim se vi usporedjujete?!
Kupcima treba povoljan brend. Koga briga šta proizvođačima treba.
Ova skuplja vozila nemaju više ništa posebno što nema Dacia, Kinezi pa i Korejanci. Auta puna gluposti tipa električno pomjeranje sjedišta koje pomjeraš minut i po umjesto da povučeš polugu i namjestiš u sekundi.
I Nijemcima postalo preskupo kupovati njemacka auta, bas su pretjerali sa cijenama
Dacia Tito, pričajte vi šta hoćete
Hoćete radnička prava kao u Norveškoj, hoćete socijalni sistem kao u Luksemburgu, hoćete plate kao u Švicarskoj, hoćete cijene robe i usluga kao u Bangladešu. E pa ne može i jare i pare.
Svabo mislio da ce iducih 100 godina prodavati iste Golfove za 30k eura
DACIA = RENO 12. Pa sada vidite da to nije prije 20 godina.
Problem sa Daciom je sto nije sigurna i ne može dobaciti do 4 ili 5 zvjezdica na Euro ncap.
Ali samo tamo gdje Nijemci testiraju.
Samo Toyota, i Suzuki ostalo 0
Ne znam za vas,ali meni je drago da je napokon neko došao spustiti na zemlju Njemce i Francuze...kinezi će već za par godina usavršiti svoje proizvode kao što su uradili sa Xiaomijem npr
Njemačka je pokušala svojom auto industrijom i bankama pokoriti i unistiti svijet.a zavrsit neslavno,cak i mnogo gore nego zadnji put
Kineski vrag odnijeti šalu?
Bome