Komentari (47)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Tako se ratuje radom i trudom a ne nametanjem standarda sirotinji, Evropa je dugo godina bukvalno uzimala pare, auto industrija ekonomska okosnica privrede i sad dolazi konkurencija koja ispunjava i EURO7 haha a ovi iz EU im ne mogu parirati. Ironija teška, pogotovo što je EU unija uglja i čelika haha. Kinezi samo naprijed, konkurencija je dobra sve dok Evropljani pobjeđuju
jest pa onda povecavaju uvozne taxe, a kad to kinezi urade, onda kmece
Fin autorski članak, šteta nije potpisan. Ali zašto zvati Kineze vragovima? To znači da su Njemci i Francuzi andjeli. Ne bi se složio. Autor tipka na kineskom mobitelu i kompjuteru, pa ih ne zove vragovima i zmijama. Koristi se šovinizam i rasisam protiv Kineza da se zastite Zapadni kapitalisti. Koja je naša korist od toga, nema je, nula bodova.
Samo Zapadnjaci imaju pravo na prosperitet, bogastvo i napredak.
Lafo "kineskih brendova, koji .....rećom nisu našli svoje mjesto pod suncem"... K'o da mo imamo soju autoindustriju. S kim se vi usporedjujete?!
Kupcima treba povoljan brend. Koga briga šta proizvođačima treba.
Ova skuplja vozila nemaju više ništa posebno što nema Dacia, Kinezi pa i Korejanci. Auta puna gluposti tipa električno pomjeranje sjedišta koje pomjeraš minut i po umjesto da povučeš polugu i namjestiš u sekundi.
I Nijemcima postalo preskupo kupovati njemacka auta, bas su pretjerali sa cijenama
Dacia Tito, pričajte vi šta hoćete
Hoćete radnička prava kao u Norveškoj, hoćete socijalni sistem kao u Luksemburgu, hoćete plate kao u Švicarskoj, hoćete cijene robe i usluga kao u Bangladešu. E pa ne može i jare i pare.
Svabo mislio da ce iducih 100 godina prodavati iste Golfove za 30k eura
DACIA = RENO 12. Pa sada vidite da to nije prije 20 godina.
Problem sa Daciom je sto nije sigurna i ne može dobaciti do 4 ili 5 zvjezdica na Euro ncap.
Ali samo tamo gdje Nijemci testiraju.
Samo Toyota, i Suzuki ostalo 0
Ne znam za vas,ali meni je drago da je napokon neko došao spustiti na zemlju Njemce i Francuze...kinezi će već za par godina usavršiti svoje proizvode kao što su uradili sa Xiaomijem npr
Njemačka je pokušala svojom auto industrijom i bankama pokoriti i unistiti svijet.a zavrsit neslavno,cak i mnogo gore nego zadnji put
Kineski vrag odnijeti šalu?
Bome
Fiat je imao sve predispozicije da uz Daciu bude povoljan niskobudžetni brend
I Fiat i WV su propustili svoje šanse 1997 godine. Popustili su berzanskim švercerima i političkim neznalicama. To se prelilo i na Balkan. A a na Bosnu trk!
Taman tako, ali malo mačku teleća glava. Sad je pitanje hoće li proizvoditi u Fiatu i eksere.
Evropski auti nisu toliko dobri koliko su skupi u poredjenju sa kineskim. U zadnjih 5g cijene su im otisle duplo. Kineska auta imaju mnogo razumniji omjer cijene i kvalitete