Ferrari se od naredne godine vraća u najsnažniju klasu FIA WEC šampionata
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_220208037.jpg?v=1)
Nakon 50 godina pauze Ferrari se u trkama izdržljivosti konačno vraća u najsnažniju klasu u kojoj će se od naredne sezone boriti za prestiž u FIA-inom WEC šampionatu u čijem je kalendaru i najčuvenija trka 24 sata Le Mansa.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/220208037.1_mn.jpg?v=1730639445)
Prvi čovjek Ferrarijevog odjela za trkaće automobile Antonello Coletta otkrio je da će Ferrari 2023. godine nastupati u LMH klasi, a druga faza intenzivnih testiranja njihovog hibridnog automobila počet će u junu na stazi Fiorano.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/220208037.3_xl.jpg?v=1730639445)
I dok su Audi, BMW i Porsche najavili ulazak u najnoviju LMDh klasu, koja će nastaviti tamo gdje je stala dosadašnja klasa LMP2, Ferrari će se za svjetski prestiž boriti u najsnažnijoj klasi u kojoj će, pored već prisutne Toyote, svoj LMH (Le Mans Hypercar) automobil imati i Peugeot.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/220208037.4_mn.jpg?v=1730639445)
Već se zna da će za Ferrarijeve LMH prototipe biti zadužen tim AF Corse iza kojeg je mnogo pobjeda i pet konstruktorskih titula u slabijoj GT kategoriji koje su Ferrarijevi automobili osvojili u dosadašnjim FIA WEC sezonama. Jedno je izvjesno: Svjetski šampionat u trkama izdržljivosti vraća se na pravi put.