FIA objavila učesnike ovogodišnjeg Svjetskog šampionata u trkama izdržljivosti
Čini se da se FIA-in Svjetski šampionat u trkama izdržljivosti vraća u zlatno doba, jer će u ovogodišnjoj sezoni (u kojoj se obilježava i stogodišnjica od prve trke 24 sata Le Mansa) u najsnažnijoj klasi (Hypercar) u borbi za slavu učestvovati čak 13 superbrzih hibridnih prototipa iz devet timova, što su ljubitelji višesatnih trka čekali već godinama.
Jedna od najznačajnih vijesti, bez sumnje, je povratak tvorničkog tima Ferrarija u najsnažniju klasu u kojoj se "propeti konjići“ nisu trkali decenijama, a dva crvena prototipa 499P suočit će se s Hypercar prototipima Toyote (GR-010), Cadillaca (V-LMDh), Porschea (963), Peugeota (9X8), Glickenhausa (007) i Vanwall Vandervella (680).
Porsche će u najsnažnijoj klasi imati četiri automobila, dva iz tvorničkog tima Porsche Penske Motorsport i po jedan iz privatnih timova Hertz Team Jota i Proton Competition, a u borbi za sami vrh najviše šanse dajemo Penske Porscheu 963 sa startnim brojem 6 koji će dijeliti Francuz Kévin Estre, Nijemac André Lotterer i Belgijanac Laurens Vanthoor.
Cadillac, Glickenhaus i Vanwall Vandervell u igri će imati po jedan automobil, a Ferrari, Toyota i Peugeot po dva automobila.
Nakon ukidanja klase LMGTE Pro u kojoj su se u WEC-u posljednjih godina takmičili tvornički timovi Porschea, Ferrarija, Forda, Aston Martina, Corvette..., a u kojoj je najčešće bilo i najviše "vatre“, GT automobili ove će sezone biti prisutni samo u klasi LMGTE Am u kojoj će u 12 timova biti šest Porschea 911 RSR-19, četiri Ferrarija 488 GTE Evo, tri Aston Martina Vantage AMR i jedna Corvetta C8.R.
U klasi LMP2 prijavljeno je 11 prototipa iza kojih stoji sedam timova. Šampionat počinje trkom 1.000 milja Sebringa (SAD) koja će biti održana 17. marta, a u ovogodišnjem kalendaru je sedam trka među kojima je, definitivno, najznačajnija jubilarna trka 24 sata Le Mansa koja počinje 10. juna.
Bit će zanimljivo vidjeti kako će se ove sezone snalaziti tvornički tim Toyote koji se od 2018. godine faktički trkao sam protiv sebe, jer nije imao pravu konkurenciju. Da se trke izdržljivosti vraćaju svojim korijenima potvrđuje i ranije objavljena informacija da će u Hypercar društvu od naredne godine biti i Lamborghini i BMW.