François je kazao da se još uvijek razmatra tehničko rješenje za 4x4 pogon, kao i da li će se model nuditi s hibridnim ili električnim pogonom ili pak u obje verzije. Bilo kako bilo, namjera za lansiranje takvog automobila na tržište definitivno postoji, tako da će se nova Grande Panda dodatno povezati s modelom iz osamdesetih.
"Tražimo rješenja, no shvatili smo poentu i željeli bismo uskoro napraviti nešto", istakao je direktor Fiata.
On je odbacio mogućnosti proizvodnje verzije Grande Pande sa sedam sjedišta te je rekao da ideja za veće modele leži u produkcijskim verzijama dva koncepta predstavljena prošle godine, što je dio nove ponude modela baziranih na istoj Smart Car platformi, koju koristi i Grande Panda.
Model s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem će se također pojaviti i imat će manuelni mjenjač, ali će uglavnom biti fokusiran na tržišta u razvoju kao dio globalnog otiska Grande Pande.
François je rekao da očekuje dolazak modela u Evropu u jednom trenutku, no da nema žurbe s obzirom na činjenicu da je fokusiran na elektrificirane verzije te da vjeruje da Fiat može prodati onoliko ovih automobila koliko ih proizvede, barem u početku.
Direktor je dodao da je Fiatov povratak u dio B-segmenta vozila dužine ispod četiri metra s modelom poput Grande Pande, a ne superminija poput starog punta, izabran kao put jer je automobil morao imati globalnu privlačnost. Grande Panda ga definitivno ima, dok su superminiji fokusirani na Evropu.