Organizator događaja je Udruženje ljubitelja automobila Fićo-klub iz Sarajeva, a najavljuju učešće stotinu vozila i vozača. Kažu, broj bi bio i veći jer su se javljali ljubitelji i vlasnici "fića" iz cijelog svijeta, ali su ograničeni prostorom i tehničkim uslovima.
Fadil Ćerimagić, iz ovog udruženja, kaže da će na "Fićo Festu" učestvovati i vozila koja će stići iz cijele Evrope.
"Interesovanje je ogromno, jer je "fićo" i danas omiljeno vozilo mnogih. Učesnici dolaze iz BiH, a dolaze nam i gosti iz regiona i drugih zemalja Evrope. Na Baščaršiji će se moći vidjeti "fiće" svih boja, godišta i različitih modela, od običnog do kabrioleta.", kaže Ćerimagić. "Ljudi su još uvijek emotivno vezani za "fiću". Svaki put kada ga vozim prilaze mi ljudi koji se žele slikati pored automobila. "Fićo" je i danas velika atrakcija.", kazao je Ćerimagić.
Nakon prošlogodišnjeg uspjeha kada je u Sarajevo stiglo 66 primjeraka legendarnog Fiće, ove godine se očekuje još veći broj učesnika s obzirom na to da je za ovu godinu najavljena i još bolja organizacija ovog događaja, kao i još zanimljiviji sadržaji.
Zastava 750 je službeno ime malog automobila, koji je na području bivše Jugoslavije poznatiji pod nadimkom Fićo. Proizveden po licenci Fiata 600, predstavljenog 1955. godine, na sajmu automobila u Ženevi, kao simbol poslijeratnog talijanskog ekonomskog napretka. Nekoliko godina ranije Fiatov glavni inženjer Dante Giacosa dobio je zadatak da napravi malo vozilo, koje će za razliku od legendarnog Topolina kojeg je on projektovao davne 1936. godine, omogućiti ugodan prevoz za četiri putnika. Giacosa je tada prevazišao sam sebe, stvorivši po mnogima najuspješniji i najpopularniji Fiat svih vremena - Fiat 600. U prvih pet godina proizvodnje prodano je milion vozila. Ovaj model automobila, pored Italije, proizvodio se i u Argentini, Austriji, Španiji i Jugoslaviji.